Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Tell your mom to stop calling me...




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Imparatul avea o gradina si in fund un mar =))




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
DND.....bat pureciii cu lantu`....:P:P:P:P:P




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
te inteleg ca u acum suferi ..... dar nu mai putem fii impeuna ... te urasc si vreu sa ma lasi in pace :((




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
ai plans pe umarul meu, ti'am sters lacrimile, te'am facut sa zambesti.. a insemnat ceva pentru tine?.... NIMIC




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
...cand plangi niciodata sa nu iti stergi lacrimile...lasa-le sa iti curete ranile!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
Esti drogul vietii mele, Drogul pasiunii mele, Tu mi-ai creat dependenta cu sentimentele de iubire ce le simti si le traiesti, Clipa de clipa alaturi de mine




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
vrei o bere din cadere?




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
te iubesc asa mult incat mi-e de ajuns sa ma gandesc la tn ca deja ma vad in bartele tale si sarutul tau imi atinge buzele.




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
dnd.....dezgrop morti :):):D




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
Traiesc pt tine pt ca ma faci sa imi bata inima repede atunci cand te vad, traiesc pt tine si nu imi pasa de ceilalti... Te iubesc pt ca esti tu, mereu langa mine sau in gandul meu




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
sunt covoru fermecat si-ti dau p**a la frecat




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
La multi ani mie...!




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
nush cat de mult ar conta lacrimile mele pt tine.... nush cat de mult ti tu la mn dar eu nu te voi uita niciodata pt k pe inima mea e scris numele tau:((:((:((:((




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
cu cafeaua langa mine, ma gandesc numai la tine, si nu stiu cum sa-ti spun ca te iubesc ca un nebun :X:X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Ai trecut pe langa mine ca un vant usor.... mi-ai zambit ...... si m-ai atras usor..... am simtit sarutul tau magaietor....... m-am simtit de park zbor...... te iub puiutz:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
stii care e culmea turismului???... Daca esti prost... stai acasa




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
DND...imi numar firele de par din cap. Daca m-ai deranjat si am pierdut sirul te oblig s-o iei tu de la capat!




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Bea suc de fructe,

Suc de fructe inseamna sanatate,

Sanatate inseamna sport,

Sport inseamna faima,

Faima inseamna bani,

Banii inseamna femei,

Femei inseamna dragoste,

Dragostea inseamna SIDA,

SIDA inseamna moarte,

Deci nu mai bea suc de fructe!




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
fara prieteni nu e viatza fara tine nu e sperantza...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu