Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
DnD....f*t musthe....bazai??? :>




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Cum sa te am?!Cand peste tot in jurul meu e doar lumina!?Iar intunericul sunt eu!...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
Daca as mai avea dreptul la o singura gura de aer mi-as tine respiratia pana ajung la tine sa iti spun ca te iubesc?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
Mai bine taci si doar pari prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Join the dark side! we have cookies :)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
? Sperante desarte si vise moarte

? Fara sens sunt toate, daca esti departe

? Intrebari nepuse, cuvinte nespuse

? Saruturi pe buze, Mii de lacrimi scurse

? Sute de suspine, numai pentru tine

? Nu mai am nimic, nu esti langa mine

? Acum ma gandesc si imi vin in minte

? Ultimele priviri, ultimele cuvinte

? Si nu pot sa le arunc oricat as incerca

? Exact ca un boomerang revin in mintea mea

Interpretabil - Mii de Lacrimi




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Am plans sji o lakrima a cazut in ocean.Dupa ea au coborat 2 scafandri.Abea atunci knd ei o vor gasi dragostea mea pt tine va pieri !!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Am vrut sa uit tot ce`a durut...sa intorc pagina si sa spun..``a trecut``...nu`mi pasa ce`a fost candva..Sunt alta acum..si alta este viata mea




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
don`t let tomorow what u can f*** today :););)>:)! and live your life!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
As vrea sa schimb lumea... dar nu am codul, sursa...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
Uitarea sigur va veni vor trece clipele pe rand cand la trecut te vei gandii pastreaza-ma o clipa-n gand?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
D|N|D - Do Not Drink !




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
G?dil o muscă




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
what`s wrong with your messenger??? i`m not online!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
DND crosetez sarmale




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
Sick of trying...

tired of crying...

yes i'm smiling,

but inside i'm dieing ...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
You are totul pentru mine

And i want sa ne iubim

Dar it`s difficult vezi bine

Caci we nu ne potrivim?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Imi place sa ma plimb prin ploaie...ptr ca nimeni nu vede ca eu plang :((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
Te iubesc...si ti-o spun pent￿>
Pazea,....las visele libere, chiar de-i deranjeaza pe unii...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
de

iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu