Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri faine nr.2:
>
Da-te jos din cires ca nu e bicicleta ta!




Statusuri faine nr.3:
>
Noua nu ne e frica de munca fiindca stim sa ne ferim de ea.




Statusuri faine nr.4:
>
Fie painea cat de rea, tot mai bun e cozonacul.




Statusuri faine nr.5:
>
Asemanarea dintre istorie si un sutien este ca amandoua deformeaza realitatea.




Statusuri faine nr.6:
>
Ma dor ochii ptr ca nu te pot vedea,

Bratele-mi sunt goale pt. ca nu te pot inbratisa,

Buzele-mi sunt reci ca nu te pot saruta,

Inima mi se frange ca nu esti a mea!




Statusuri faine nr.7:
>
Bula era in copac si bicicleta nu era a lui :P Morala: Nu mai furati copaci si nu taiati biciclete.




Statusuri faine nr.8:
>
yo nu`mi iubesc familia ca ma bat cu totii...da` iubesc echipa de fotbal Jiul Petrosani ca nu bate pe nimeni...




Statusuri faine nr.9:
>
Foaie verde solzi de peshte ,prost e ala ce citeshte!!!




Statusuri faine nr.10:
>
Don?t be sad? don?t feel bad ...in rising sun I loved you once, I love you still, Always had and always will? when the rising sun will come smile :X ... I will see you again?i will see you again in my dreams 4ever :>




Statusuri faine nr.11:
>
jtiu k te uiti la ea si te gandesti la mn...o atingi p ea dar ma simt p mn....ti-e sete d mn dar te racoresti cu ea...jtiu k ma vrei p mn dar te multumesti cu ea




Statusuri faine nr.12:
>
te simt...te vad...dar nu te pot atinge...de ce nu iesi din ceata asta densa sa ma saruti...stiu esti doar in mintea mea...IUBIRE




Statusuri faine nr.13:
>
dc e atat de cruda viatza cu mn?dc trebuie sa sufar eu ptr tine?dc nu esti akum langa mn?dc trebuie sa platesc eu ptr tine?




Statusuri faine nr.14:
>
Iubeste kt nu este prea tarziu.Pretuieste persoana de langa tine.




Statusuri faine nr.15:
>
SunTh FaCuTha q TuPeU?

ShI FaC NuMaI C VrEaU Eo?

NiMenI Nu ImI sTa In CaLe?

BaIetzIi Imi sTaU L PiCiOaRe?

k PrIeTeNa Am deFecTe?

k DuShMaNk SOnTh?PERFECTHA ! ! ;;)




Statusuri faine nr.16:
>
M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am

gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.

Abia atunci am realizat cat de bogat sunt




Statusuri faine nr.17:
>
In padurea cu alune aveau casa 2 pitici, vine pupaza si spune?MARSH?MARSH? in plm de aici !




Statusuri faine nr.18:
>
Prietenia e ceva de nepretiut ...dar q timpul dorinta si neincrederea incep sa puna stapanire pe viata ta si incet totul se duce...pretuieste-ti prietenii si deschide bine ochii sa-i vezi pe cei care sunt cu tn si la rau ,nu doar la bine...




Statusuri faine nr.19:
>
Dak imi pare Raw de ceva in viatza asta ?e ca ti-am spus sa pleci knd te puteam ierta?




Statusuri faine nr.20:
>
Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu