Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
Fericit ca porcu-n kkt




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
Nu sunt complet inutil....cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
suck my d*ck...don't worry is no sugar !!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
m-am gandit la statusu` asta toata ziua




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
mi-e dor de tine.....arata-te o data......te voi cauta intr-una....dar am aripile frante.....am nevoie de tine...intoarce-te la mine....I L0V3 Y0U.....:((:(:((:X:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
life is good, drink is great!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
in seara asta sunt :calare...pe situatie!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Traieste-ti viata ca si cum ar fi primul fum din ultima tigara.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
Femeile vor sa ne coasa

Ranile cu un glas dulce

Dar gandurile lor au coasa

Si lasa-n inimile noastre o cruce

Si totusi viclenia lor ne seduce




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
Inca mai aud vocea ta cand dormi alaturi de mine

Inca mai simt atingerea ta in visele mele

Iarta-mi slabiciunea dar nu stiu de ce...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
O sa mori bah putza!

Ascultandu-l pe gutza...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
ma retrag in pestera mea, DNFD




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
DND .....under my desk :))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
adu-ti aminte cand ziceai k ma iubesti....cand ziceai k nu poti trai fara me.....iar acu......u esti cu alta......dc trebuia sa fie aja.....dc u....dc nu alt cnv....DE CE???!!!!....pls intoarce-te la me...I L0V3 Y0U.....:(:(:(:X:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
SCARPIN OUALE DND SA NU LE SPARG




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
este ora 3 dimineatza...pe strada mea a trecut un camion care facea mare zgomot...m-am gandit k e cool si am vrut sa-ti spun si tie. Somn usor in continuare!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
vreau sa zambesc, dar nu pot:(




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
Mi s-a spus ca nu esti bun la romana, dar sa citesti 3 litere poti?? D>N>D




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
Leave me alone `cause I am away! DND!



Un comentariu: