Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
dnd invat pisica sa latre:))




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
Oriunde ´ai fi ´:x .. Oriunde ´ te-ai afla ´ ;;] … Nu vrei ´ dekt o d0mnis0ara ´ care seamana ´ cu Ea ! :> ´.




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
hey alex te iubesc si nu stiu cum sa iti spun te iubesc birs...




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
inger ingerasu meu dami vacanta tot mereu fa din doua un semestru dar din mine un maestru fara scoala fara teme fara mate si probleme notai mik fao mare si absentele sa zboare sin tot locu ma pazeste si de teze ma fereste dak nu esti tocilar da mai departe makar dak scoala e un chin tu da buzz yo zic amin!




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
Intr-o zi mam gindis sa ma duc la plimbare cu bmw prin parc dupa ce am ajuns in parc cind sa cobor mam uitat la roata din spate cind imi arunc ochii il vad pe nea mitica cind isi facea nevoile la roata mea




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
sandra te ubesc




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
eu sunt fata care te-a zis ma`ta sa te feresty..nu sunt facuta din ZAHAR si DULCEATZA ..sun facuta din ANGELLY si GHEATA




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
1-cu ce te speli pe cap?

2-cu otet

1-da?

2- da!

1-de ce!? de MERE ?




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
totul se schimba...totul trece..nimik nu mai e kum era...eu m-am schimbat...ei sau schimbat...ea s-a schimbat...park nimik in viata nu mai are rost...




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
Sunt un ingerash nebun

Cand zamesc eu iese fum

Sunt retzeaua tineretzii

Dar sy fiika frumusetzii



Sunt fitzoasa cat se poate

Tupeista pa`n la moarte

Indragitha sy stylata

Astay fata adevarata:>:>:>




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
esti cam indragostit ma pula




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Sunt singurul ce prinde culoare intr-o lume neagra...




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
baietii....:-j




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
sunt trista...fiindca cineva...numai asa ma poate face...pechind ar trebui altfel...




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
lasatima draq in pace ! mam saturat de toti:((




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
Astazi lumea e a ta,

Maine nu... ca'i vina mea..

Dar e dragoste... jur ca'i dragoste...

Este super love...hei...

Este super love! :x




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
cantari

La bucuresti se canta " Bautura si manele si femei de 7 stele

La pascani se canta doar " Apa minerala si manele si fitzoase de 2 stele ~ mass ~)))bv mux)))




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
Shi atunci knd sunt trista :-




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
te iub viorel




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
daka stau langa WC si ma gandesc la tn imi vine sa vomit...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu