Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
Te-ai aprins ca o superba raza de soare care stralucea...Shi te-ai stins ca tzigarea lu maikmea:))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
CARE E ORA TA PREFERATA???......A MEA PAUZA:d:d:d




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
Ramai cu mine stiu .. ca va fi bine :)

Ramai cu mine stiu .. te am pe tine !:x




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
Exista 2 tipuri de oameni in lumea asta:Eu si Restul :)):))=)))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
nu sunt model sau vreo vedeta dar sunt fata perfecta




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
În vremuri grele(vezi situația actuală) lucrezi și pentru cel care produce glontele și pentru cel care-l extirpă din trupul rănitului; nu fii tu însă cel care APASĂ pe trăgaci!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
haioase rusesti




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
In prima ne imbratisam ,a doua zi me uit in ochi tai si te visez ,a 3 zi ne sarutam si in final peste 40 de minuta imi zici ca sa terminat.:((:((:(( asta mi sa intamplat astazi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
foaie verde solz de peste,uite prostu cum citeste




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
dnd ma cert cu pixul =((




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
te iubesc te doresc du-te dq ca glumesc




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
dragostea nu poate fugi nu are picioare dar daca tu vrei pentru tine va fugi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
dak beau nu inseamna k nu iubesc:>...dak beau nu inseamna ca nu pot sa ma las;)...dak beau nu inseamna k sunt dependent...pot sa beau zi si noapte...iubirea ma va face sa reuntz;)... by raza;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
Nime nu te intlege mai bine ca inima mea




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
pt iubitu meu cosmin,dak ma mai superi te omor \. te iubesc puiu meu mik :X din partea lavinutzei




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
m-a umilit iubirea ta




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
prietenia visurilor cu persoana iubita da o sansa la niste amintiri de neuitat!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
Hey`..`O`Shti`P`Aia`Cu`Elasticul`???`Intinde`o`;)`




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
DND ... dati in cap si beti albusu ..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
varza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu