Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
povestea mea este asha...mie-mi plc de cineva...lui ii place de cea mai buna prietena a mea...ei ii place de el..iar prietenului lui ii place de mine..iar eu despre el pot spune:ma facut sa sufar dar eu tot il iubesc..ma facut sa plang dar eu tot il ador....dar ce rost are daca ne invartim in jurul unui cerc shi nu realizeaza nimeni ca am ametit de atata dragoste shi ura!




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
"Adio" i-o vorba scurta

Dar e cu durere

Deci nu-ti spun "adio"

Ci: "La revedere"




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Simt ca nu te voi uita...Am in gand privirea ta...




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Stau ma uit in jur nu pot sa fac nimic util...Ma plictisesc de moarte incep sa ma desir...




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
Privesc spre cer si ma intreb de ce nu mai au nici un rost regretele...




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
In fiinta mea e o lupta grea sa nu privesc in urma mea...




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
Prietenii care m-accepta cum sunt,ma plictisesc,iar pe cei care fug de mine nu-i mai gasesc...




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Imi aduc aminte de acele clipe cu lacrimi in ochi...Imi aduc aminte ziua cand ne-am cunoscut si am devenit prietene...Dar,trecutul se uita si,va trebui sa uit si eu de acele clipe...




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
ma doare-n pula




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
erau odata 2 barbati care dormeau intr-un pat.....peste noapte vine un hot sa fure il bate pe cel care dormea la margine.......a 2 seara la fel.....a 3 seara se gandes cei 2 sa isi mute locurile.....vine iar hotu si zice ma ia sa il bat si pe ala de la perete ca pe asta de la margine lam batut destul....:))...




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
mata




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
AIM: O dau in plm de lume k oriqm nu fk nimic din ce mi se spune!AIM: Mai fumez o tzigare k sa ma eliberez .. sunt q picioarele p pamant da` cu mintea decolezAIM: Sa`mi bag p*la in tine si`n femeia ta .. K ti`ai uitat toti prietenii de knd umblii cu ea !AIM: In lumea asta baga`tzi p*la ba k si io mi`o bag ..Din tzigarea aia trage si tu ba k si io trag !AIM: O dau in plm de viatza ..K azi sunt in spate da` maine sunt in fatza! o am dp hi5 lu o fath5




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
ca te-am vazut e vina mea

ca mi-ai placut e vina ta

ca te iubesc nu ma-n treba

saruta-ma si vei vedea




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
DAca As fii O porumbika[:X]..As Yubi[:X].>Un Porumbel Dar asha Sunt o Fetitzji Iubesk




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
Daca as fi un cub d gheata,ti-as alunek p fatza,p buze te-as saruta,pe sub bluza m-as baga,as ajunge la burik>>>la naiba k m-am topitx(:D:*




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
dnd:x-nu ma deranja ca-s nevasta ta




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Chiar dacă în spatele unui vis se poate ascunde un coşmar…nu uita să crezi în tine şi toate problemele încet dispar




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
iubirea e frumoasa

iubirea e trista

nu conteaza daca iubirea e

frumoasa sau trista

IUBIREA EXISTA !!



By ioana




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
niciodata nmn nu a tinut cu noi sau ma rog cu mn,,si acum tot c simt este dragoste pt tn:X:(




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
am iubit pe cnv atat de mult si dupa cateva zile am aflat ca pleca si am ramas singura si trista de dorul lui...:X ink te iubesck...:x:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu