Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

FETELE MERITA TOTUL BAIETII MERITA NIMIK EI STIU DOAR SA PROVOACE SUFERINTA,EI NU AU SENTIMENTE .EI NU STIU CE INSEAMNA SA IUBESTI ,SI SA OFERI UN ZAMBET SAU SA NU FII IMBECIL




Statusuri de jale nr.2:

''Va veni timpul sa vorbim din nou[:X].....Eu o sa rad de multe....Iar tie o sa'ti para rau:(''




Statusuri de jale nr.3:

ERA-atunci

-frumos

-ca intr-o poveste

-atunci

-si-a fost

-dar nu mai este




Statusuri de jale nr.4:

au fost zile in care fara tn nu puteam sa stau / dupa catva timp ai fost doar un motiv sa beau...




Statusuri de jale nr.5:

as vrea sa te pot uita dar nu pot trai fara inima mea:X




Statusuri de jale nr.6:

el: iarta-ma...chiar nu am vrut!

ea: stii,...te maturizezi cam greu...ce-s eu ma'ta sa te iert mereu?!




Statusuri de jale nr.7:

kand telefonul suna si nu imi raspunzi ma gandesc la tine dak m-ai uitat sau stai cu alta-n pat....:((




Statusuri de jale nr.8:

maine vei regreta b k astazi mi-ai zs ADIO....si cand ma vei cauta crezand k inca te mai astept,vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea...insa doar atunci cand vei realiza kceea ce cauti u a murit demult vei plange cum am plans si eu....:((




Statusuri de jale nr.9:

Ce DrEpT aM eU La FeRiCiRe [:(]

CaNd eU RaNeSc pE AlTcInEvA...?

CaND DuPa-o tRiStA DeSpArTiRe """

Eu vReaU Sa uIt Pt a sPeRA [=((]



""BY ReYnNa"




Statusuri de jale nr.10:

oamenii ne dau vise,dar viata ni le spulbera




Statusuri de jale nr.11:

Toate acele cuvinte ... credeam ca mi le spui din inima ... dar akum imi dau seama ca erau doar niste minciuni ... dar nu ! De data asta nu am sa plang ... am sa te uit , am sa te scot din viatza mea ... ADIO si in acelasi timp BUNA ...




Statusuri de jale nr.12:

Iubirea s-a stins k fokul neaprins, sperand k voi uita am plkt din klea ta...




Statusuri de jale nr.13:

Seara de noi doi imi amintesc ca sunt cu tine imi imaginez....ce clipe frumoase ma urmaresc si nu pot lacrimile sa le opresc cand ma gandesc cat de mult te iubesc macar odata as vrea sa te mai intalnesc ...stiu ca gresesc si signura ma ranesc macar sa te vad fara sa iti vorbesc...




Statusuri de jale nr.14:

m-am suparat ca tu te-ai imbatat




Statusuri de jale nr.15:

Era odata o insula unde traiau toate sentimentele si valorile umane: Buna Dispozitie,Tristetea,Intelepciunea...si ca toti ceilalati,Iubirea.

Intr-o zi sentimentele au fost anuntate ca insula se va scufunda...si trebuiau sa isi pregateasca vasele pentru a pleca.

Cand insula dadea sa se scufunde Iubirea decise sa ceara ajutor.

Bogatia trecu pe langa iubire cu o barca luxoasa si Iubirea ii spuse:

-Bogatie,ma poti lua cu tine?

-Nu te pot lua, pentru ca in barca mea e mult aur si argint si nu am loc!

Iubirea atunci se hotari sa ceara ajutor Orgoliului care trecea pe acolo cu o nava superba:

-Orgoliu,te rog,ma poti lua cu tine?

-Nu te pot lua,Iubire!Aici totul e perfect,mi-ai putea strica nava!

Atunci Iubirea intreba Tristetea care trecea pe langa ea:

-Tristete,te rog,lasa-ma sa vin cu tine!

-Oh!Iubire...sunt atat de trista incat trebuie sa stau singura!

Chiar si Buna Dispozitie trecu pe langa Iubire,dar era atat de multumita incat nu auzi stragatul Iubirii!

Dintr-o data o voce spuse:

-Vino iubire,te iau cu mine!

Cel care vorbise era un barbat.Iubirea se simti atat de recunoscatoare incat uita sa il intrebe care este numele lui.Cand sosira pe tarm barbatul pleca!

Iubirea isi dadu seama cat de mult ii datora si intreba Cunoasterea:

-Cine era acel batranel?

-Era Timpul!

-Timpul?!se intreba Iubirea.Dar de ce tocmai Timpul m-a ajutat?

Cunoasterea,plina de intelepciune ii raspunse:

-Pentru ca numai Timpul e capabil sa inteleaga cat de importanta e Iubirea in viata!




Statusuri de jale nr.16:

Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri de jale nr.17:

Greu e sa fii singur pe lume , durerea sa nu ai cui spune , sa fii singur ca pasarea ! :`(




Statusuri de jale nr.18:

ai plecat dar te ai uitat macar un pik pe cer ........ si soarele isi patase razele cu sange :(




Statusuri de jale nr.19:

knd viatza iti dau 1000 de motive sa plangi:((:(( demonstreaza k ai 1001 de motive ca sa razi:)):))




Statusuri de jale nr.20:

“*Am buzele umede si iti rostesc numele. Am o inima, un suflet, o noapte si o zi, am vise si sperante, dar mai presus de toate am sentimente si ele iti apartin. TE IUBESC!”....pe tine care m-ai fermecat si-n urma m-ai lasat .....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu