Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

privesc in urma cu ochii inlacrimatzi.....toate clipele au trecut si au lasat un gol mare in inima mea...




Statusuri de jale nr.2:

ORICAT DE MULT ASI LACRIMA KND TE-AS VEDEA PE TINE...AS ZAMBI...:p




Statusuri de jale nr.3:

n-au nici un rost regretele




Statusuri de jale nr.4:

Stau singura... in camera mea rece si intunecoasa ca shi inima mea... te-am iubit dar u m-ai mintit...




Statusuri de jale nr.5:

gata...:(( doar atat...:((




Statusuri de jale nr.6:

As vrea sa pot da timpul inapoi... sa te pot privi din nou in ochi... sa pot sa-ti spun cat te iubesc!




Statusuri de jale nr.7:

lacrimile spala rani deschise,.....

asa k plangi, plangi,....pan' te vindeci de dor,....

stiu,...nu-tzi va fii usor!




Statusuri de jale nr.8:

IMI PLACE SA MA PLIMB PRIN PLOAIE... PTR CA NIMENI NU VEDE CA EU PLANG.....IMI PLACE SA MA PLIMB PRIN INTUNERIC...PTR CA NIMENI NU VEDE CA SUNT UN INGER CU ARIPILE FRANTE...IMI PLACE SA MA PLIMB PRIN FRIG...PTR CA NIMENI NU SIMTE CA

SUNT RECE LA FEL CA INIMA MEA




Statusuri de jale nr.9:

Viata e ca un carusel...Se tot invarte, si invarte....Pacat ca in anumite circumstante el nu se poate oprii..Tot ce incercam noi e in zadar...Numai Dumnezeu o poate oprii, iar atunci terminam si noi misiunea pe Pamant!




Statusuri de jale nr.10:

ma inec in lacrimi de dor...ma sufoc intr-un aer mult prea trist...m-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis




Statusuri de jale nr.11:

te urasc!!!!




Statusuri de jale nr.12:

de ce mereu tre sa suferim din dragoste??de ce baetii ne fac mereu numai suferintza........???.....




Statusuri de jale nr.13:

lacrimile mele akum sunt picaturi de amintiri, suntem niste suflete prinse intr'o poveste trista, trecutul a trecut si nu mai poate reveni,timpu e prea dur cu noi doi, fuge si nu il poti ajunge, dar.... cel mai bn e sa o iei de la'nceput ca si cum nu s'ar fi sfarsit! by bianca :*




Statusuri de jale nr.14:

invata sa iubesti, cnd mintea ti-e pierduta

invata sa iubesti cnd inima ti-e franta

sa mergi q kpu sus, cnd viata ti se pare cruda

sa jtii s-ajuti p altii cnd nmn nu te ajuta




Statusuri de jale nr.15:

de ce nu pleci cand te alung? de ce ma astepti si nu ajung?




Statusuri de jale nr.16:

Chiar daca vei refuza

Eu tot nu voi inceta,

Sa te iubesc pe vecie,

Inima mea iti apartine tie :((=((




Statusuri de jale nr.17:

Grea e viata unui peste cand se zbate pe uscat, dar mai grea a unei fete cand iubeste un baiat...




Statusuri de jale nr.18:

e greu....dar viata merge inante....azi plang, dar maine s-ar putea sa rad...azi simt k nimic nu mai are sens, k n-am sa mai iubesc...azi sufar ptr tine, dar maine...maine poate o sa fie bine! stiu ca undeva,este si ptr mn cineva...




Statusuri de jale nr.19:

placata in lume.... pt ca aici e numai durere shi suferintza decand u ai plkt din viatza mea:((:((((((




Statusuri de jale nr.20:

...Te...Yubesc..am..crezut..ca..intr-o...zii...vom..fii....impreuna...dar...m-am...inselat...sincer..::X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu