Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

My BiNe Ma UrAsHtI Pt CeEa Ce SuNt...DeKt Sa mA IuBeSti Pt CeEa Ce Nu SuNt...:(




Statusuri de suparare nr.2:

atunci cand te gandesti la cineva... si te simti strabatut de fluturashi.. inseamna ca simpatizezi acea persoana.. sau poate cv mai mult.. dar cand nu iti pasa ca prietenii tai nu sunt de acord cu ea, cand simti ca nu poti trai fara ea.. atunci inseamna ca iubesti... 8->




Statusuri de suparare nr.3:

daca mi-ai mai spune o data te yubesc. dc nu-mi mai spui o data?? poate nu te aud :((




Statusuri de suparare nr.4:

Nu poti schimba trecutul, dar iti poti nenoroci un prezent

linistit ingrijorandu-te despre viitor.




Statusuri de suparare nr.5:

dEfeEcTuL tUtUrOr BaRbAtIlOr EsTe AcElA Ca AtUnCi CaNd GaSeSc O fEmEiE bUnA sI cUmInTe O inSeaLa Cu PrImA zDrEaNtA cE-i iEsE iN CaLe ... :|




Statusuri de suparare nr.6:

A iubi inseamna a lasa ... A lipsi inseamna a pierde ... Iar eu daca te iubesc inseamna ca te las ..iar apoi realizez ca imi lipsesti si mai tarziu te pierd :((




Statusuri de suparare nr.7:

eu sunt de vina pentru ca a murit mama si simt ca ea imi transmite faptul ca este suparata pe mine si sufar foarte mult din cauza asta si nimeni nu ma intelege......daca viata ar fi vis,toti am trai bine!




Statusuri de suparare nr.8:

una din prietenele mele este geloasa pe mne k sunt mai mumuoasa :(( offf ...




Statusuri de suparare nr.9:

Mana in mana,...dar privim in directii diferite!




Statusuri de suparare nr.10:

[Cititi pana la capat va rog :* ]...O fata care era suparata din cauza iubitului ei...statea singura in casa varsand lacrimi:(...dupa un timp cineva a batut la usa.Ea a deschis usa sj a vazut o bila rosie..De nervi ea a dat cu bila de perete...Bila s`a spar iar din bila rosie iesise o bila albastra..Ea a dat din nou de perete cu bila iar apoi bila se sparse sj iesi o cutiuta...Fata emotionata deschise cutia sj a gasit un inel sj un biletel.Pe biletel scrie ,,Pt.ca imi pare foarte raw sj Te iubesc`` :*:*:*:*:*:X:X:X:X




Statusuri de suparare nr.11:

..sa curga vinu... sticla sa planga...

mai bin' sa planga ea, sticla,

decat io,...pentr-o tarfa...




Statusuri de suparare nr.12:

Vei cauta privirea mea in fiecare El din viata ta ;)




Statusuri de suparare nr.13:

Vreau sa mor

Sa iau aripi de flutur’ si sa zbor

Sa te-nconjor

Si inima ta sa nu stie c-am existat

Va rog uitati ca am fost si sunt

Uitati de sufletul meu trist

Ca oricum orice as face lui nu-i place

Deci nu mai exist.

Sunt o lumina stinsa

Intre o mie de petale lucitoare

Nu mai am speranta nici viata

D-abia daca mai pot face fata

Sunt singura care a pierdut acea balanta

Va rog frumos nu ma mai ascultati

Nu ezitati

Continuati voi sa visati




Statusuri de suparare nr.14:

A FOST CANDVA.....N-O SA MAI FIE, TRECUT-AU ANII CA UN VIS....




Statusuri de suparare nr.15:

deseori te visez.....si tu nu iti dai seama ca eu te iubesc




Statusuri de suparare nr.16:

imi plange sufletul

ca azi nu esti cu mine

tot ce a fost frumos

ramane o amintire:((




Statusuri de suparare nr.17:

o poezie de ani neterminata,

lasata sa zaca pe o foaie plouata,

plouata din cerul innorat shi fara stele in care se ascund zacand visele mele.




Statusuri de suparare nr.18:

te-am iubit, iar tu nu.... si m-ai uitat:((




Statusuri de suparare nr.19:

NiCi un baRbat sau feMeie din looome nU meriTa lacRimile taLe,iar Acela caRe lE meRita nU te va face sa plaNgi,:(:((.




Statusuri de suparare nr.20:

M-ai parasit fara nici un motiv,iar eu sufar,plang si nu mai pot lacrimile sa le alung.Spune-mi cu ce ti-am gresit ,te iubesc si nu pot trai fara tine. Poate te-am iubit prea mult si de aceea m-ai lasat asa, distrusa, fara viata. Cum m-as putea abtine, acum, cand vad pe alta langa tine, razand, cu sufletul fericit,iar eu cu sufletul ranit?.....Intr-un final tarziu am inteles de ce m-ai parasit... Ai vrut sa te razbuni pe mine pentru ca eu prima oara te-am parasit pentru cel mai bun prieten al tau desi nu-l iubeam,iar tu acum faci acelasi lucru, nestiiand ca eu nu te pot uita pt ca ai fost prima dragoste a mea !!!IARTA-MA, cum sa te uit ??? by annYa.....6:35 ....12.04.2008



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu