Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cAnd te-am iubit m-ai inselat, cind te-am lasat m-ai adorat si fiecare a primit ce-a meritat




Statusuri triste nr.2:

Niciodata nu ti-am spus tot ce am avut de spus,..... sentimentele mele acum sunt asezate pe o foaie de hartie; as vrea sa ma opresc, dar pixu' tot mai scrie....:(




Statusuri triste nr.3:

Daca stii ca va veni ziua cand o sa poti sa fii fericit...greselile pe care le-ai facut nu te vor lasa sa continui...dc? Pentru ca ai fost lash...credeai ca faci bine cand de fapt faceai cea mai mare greseala...tu nu stii sa lupti! Nu stii pentru ce traiesti,...pur si simplu crezi ca daca renuntzi te va ajuta cineva....NU...si nici makr u de indata ce-ti vei incepe viatza acolo departe...si astfel...ti-ai batut joc de tine si de sansa pe care ai primit-o...cum e si vorba..Cand ii dai cuiva un deget.itzi ia toata mana..nu stie decat sa profite de sentimentele tale...pt ca nu are suflet...si dc?..PT CA NU VREA SA-L AIBE...by Ade...exista si astfel de persoane...si culmea..apar in viatza ta tocmai cand nu trebuie..u crezi ca va fii bn..dar din nou..iti va distruge viatza..:((




Statusuri triste nr.4:

Poate ca pentru tine a fost o joaka...dar pentru mine a fost o poveste fara sfarsit..ma gandeam la tine mereu...te visam mereu...cand te vedeam inima imi plangea de fericire...dar...lumea a aparut in viata noastra si a distrus tot!!Ma uit la tine ca la soare...inima mea iti apartine!!Roxana nu te voi uita niciodata!!!Chiar daca ne certam mereu...!!




Statusuri triste nr.5:

trsite




Statusuri triste nr.6:

r.i.p andreii....in memoria lui andrei baitul de 17 ani care a fost injunghiat.....

Ma uit la poze,

Si lacrimi curg

Usor de pe obraz

As vrea sa te mai vad odata

Dar in orice caz

Nu te mai pot vedea

Chiar daca vei ramane

Mereu in inima mea.



Si te inalti spre cer

Usor,usor

Si mie-mi este

Din ce,in ce mai dor

Te voi pretui mereu

Si-as vrea sa te -ntorci

Sa te cunosc si eu

Ca-mi este foarte greu .



Nu te mai pot intoarce

Din drum

Pamantul pus pe

Mormantul tau

Il ud cu lacrimi

Si flori frumoase-ti daruiesc

Si sa te am cu mine

Mereu,eu imi doresc:X by andra...for andrei:(




Statusuri triste nr.7:

totul este bn la inceput cand iubesti si esti in al 7 lea cer dar dupa un pic esi din nori si revii cu picioarele pe pamant. e un pic ciudat cum oare fara el ziua nu are culoare si intro clipa cu un zambet schimba viata ta .intr-un cuvant ai face ori ce pt el ti-ai da chiar si viata dar dupa un pic vezi ca nu merita ca este doar un nemernic si nici macar nu te baga in sema atunci imi dau seama ca am facut o greseala dar nu am ce face si sunt tot cu gandul la el si imi dau seama ca dupa atata timp inca te mai iubesc




Statusuri triste nr.8:

” Nimic nu doare mai tare decat un lucru inteles prea tarziu.”




Statusuri triste nr.9:

am scris pe geamul aburit un nume care lam iubit dar razele soarelui venind la sters si ma lasat plangand..:((




Statusuri triste nr.10:

Suna-ma nu conteaza ora, eu voi fi aici

Intre cei 4 pereti ai camerei mele

E important cel putin, sa iti spun ca lipsa ta ma doare

Si nu sti cat …



Vino si macar vorbeste-mi

Pentru ca fiecare ora e un atac de singuratate …

E prea plictisitor sa nu fiu alaturi de tine



Vino pt ca sufletul meu nu vrea sa te lase aici

Ca minutele ma sufoca ..aici totul e gri

Iar in jurul meu totul e frica si disperare



Vino ca niciodata nu mi-am imaginat cum e sa stau singura

Ca nu e deloc usor cand te doboara

Ca nu stiu ce sa fac..de aici nu ramane absolut nimic



Nu m-ai invatat cum e fara tine

Si ce ii spun inimii mele...

Daca tu ai plecat eu am pierdut totul

De unde sa incep daca totul s-a sfarsit ?



Nu m-ai invatat cum e fara tine

Cum sa uit daca niciodata nu am invatat ?



Suna si inapoiaza-mi tot ce a fost o data

Aceasta nebunie de a te vedea a devenit obsesie

Cand ma invadeaza zilele astea triste



Imi amintesc mereu, viata mea

Cat te iubesc…

Vino,caci corpului meu ii e dor de tine



Simturile mele sunt scăpate de sub control

E prea plictistor sa nu fiu langa tine

Vino, niciodata nu mi-am imaginat cum e sa stau singura



Ca nu e deloc usor cand te doboara

Ca nu stiu ce sa fac

Pt ca de aici nu mai ramane absolut nimic




Statusuri triste nr.11:

oare dc eu inca te iubesk...........???can stiu ca u ejti cu alta si stiu ca nu-ti mai pasa de mn....!eu inca te iubesk si nu te pot uita.....!!





by........!!!




Statusuri triste nr.12:

Ai fost aleasa inimii...ai fost aleasa mea...

Tu ai ales pe altul...n'ai vrut sa fii a mea...:((

Dragostea ce ti¡am purtrt'o repede tu ai uitat'o




Statusuri triste nr.13:

Deseori zambetul celui ce sufera...

E mai dureros decat lacrimile celui ce plange:-(




Statusuri triste nr.14:

Nu stiu daca destinul ne va mai aduce vreodata impreuna..

Nu stiu ce simti.&

Nu stiu daca am contat




Statusuri triste nr.15:

CanD` eu voi fii fata p care o iubesti` ....Tu o sa fii baiatul pe care il detest`:))




Statusuri triste nr.16:

cand te iubeam thu nici nu ti dadeai seama ca cineva tine la tn...dar acum...eu te am uitat...si thu ma iubesti...




Statusuri triste nr.17:

nu sunt făcută să fiu călcată în picioare!!!!!Nu sunt preş!!!!!!!




Statusuri triste nr.18:

n am chef de vorba......k sunt prea trista...........pt urmatoarele 2 decenii




Statusuri triste nr.19:

e greu sa plangi acolo unde radeai odata...sa vezi cum fericirea de lacrimi e udata...




Statusuri triste nr.20:

Kt timp ai bani , esti prietenul tuturor .....knd ramai falit unu` nu te baga in seama ......



:(:(:(:( .....Cele mai frumoase prietenii sunt intre ura si dragoste .....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu