Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
Ai gasit in mine alinare

Ai gasit in mine fericire

Ai gasit in mine zambetul

Ai gasit in mine un prieten

Ai gasit in mine iubirea

Ai gasit in mine tot ce vrei

Da mai date naibi ca nu sunt magazin




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
o noua zii...u nai sa shty..:Pprivesc spre cer..shy intreb dc? nau nici un rost..REGRETELE...iar ma indrept spre nikeri...




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Vreau Sa' va' Doara' ! Si Tot ce' aveti mai scump'...sa...ZaCa' La GuNoi' !!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
nu-ti visa viata traieste-ti visele!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
let's talk about right and left, you are right i left




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Voi radeti de mine ca sunt diferit, eu rad de voi ca suntei toti la fel.




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
nu uita...chiar daca nu te iubeste tu lai iubit si il iubesti si poate il vei iubi iar numele lui ramane tatuat pe inima ta...gandestete la lacrima ce curge in sperantza amintirilor retraite...amintesteti de ele cu drag si spera ca le vei mai trai o data




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
O scoica albastra e inima mea...iar perla iubirii se afla in ea...scoica se sparge de stancile reci...iar perla iubirii ramane pe veci...




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Vand fraieri din lista mea de mess.Unul dintre ei esti tu.




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
...ViSeZ In TaC3r3...aSHtErN gAnDuRi sHi sHoApT3...Ma sImpT AbSnDoNaTa iN Tr!StEtZe...Un sUFlEt ce-i sG nU oGlIndEsHtE nImIc:-




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
Adio pica frunza..... e galbena ca tine adio itzi spun iubire si uitama pe mine... a fost un simplu joc o simpla aventura dar iartama iubire eu nu iubesc in gluma asa ne-a fost destinu sau soarta ne-a invins..




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Nu`mi plac fraierii kre nu stiu ce sa fak/ Sclavii kre se balbaie knd au in fatza o fata/ Vrei sa ne combinam,ah,ce privire hoatza/ Vino mai aproape,poate`mi place ce`am in fatza




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
ocupat...vorbesk doar k cine ma baga in seama:)))))




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Dau la m*ie...f*t in c*r...ca pe coasta de azur




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
Zboara puiule zboara....DA zboara date dracu




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
Mare este gradina UNIVERSULUI... dar multi trec printre LUMILE PARALELE...!!! ;)




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
culmea nepolitetii...impingi baba pe scari in jos si o intrebi de ce se grabeste




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
Un crocodil statea pe Nil si se gandea:ce p**a mea,ce p**a mea,ce p**a mea!!!Ce intereseaza pe lumea din jur....ca f*t normal ca f*t in cur....E p**a lor???E p**a mea!!!!!!ce p**a mea,ce p**a mea,ce p**a mea!!!!:D




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
Tund furnici chele...Care se ofera?




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
degeaba te holbezi la mine DnD fraere macar stii ce e DND??



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu