Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
I really wanna show you I really need to hold you

I really wanna know you like no one else could know you

You’re number one, always in my heart

And now I can’t believe that our love is torn apart




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
..e tarziu sa imi ceri sa mai fiu cea de ieri..cand uh acum esti nicaieri..dupa cate ne-am zis..m-am inchis intr-un vis..acolo totul e asa cum mi-ai promis..:((:((




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
sunt prost ca o basina numi merge masina




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
kand team intalmit mia fost teama sa nu te plac,knd team placut mia fost teama sa nu te iubesc,iar aqm knd te iubesc imi e teama sa nu te pierd




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
iubeam sa te ador..acum iubesc sa te omor...




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
culmea bunului simt:ca soferu autobuzului sa iti dea locul lui




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
S-au intalnit dragostea si prietenia..dragostea intreaba:"ce rost mai ai tu atata timp kt exist eu?si prietenia raspunde:"eu zmulg un zambet de acolo unde tu ai lasat o lacrima"....:X:X:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
te iubesc si te ador ca pe-un pui de ciuara chior

:)))))




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
dnd...ma alearga cainele




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
dnd il consolez p cioaca




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
nam bani de sts...iam cheltuit p avatar.




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Tu esti singurul

Cu care as fi pana la sfarsit

Cand ma simt pierduta

Tu ma readuci pe linia de plutire

Inapoi langa stele

Inapoi in bratele tale




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
cumpar paduchii!!!care are??=)))=)))




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Felicitari de la www.statusuri.ro tocmai ati castigat greutatea p*** dvs in dulciuri. Pentru a va lua Tic-Tac-ul dvs inregistrati-va online.




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
Daca o iubesti, fa totul!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
vata d zahar?nu....sirop d capsuni?nu.....ciocolata?nu.....nu pot gasi nimic atat d dulce ca tine




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
InVAtA Sa aLuNgI lAcRiMiLe q uN ZaMbEt...:-




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
bag cuie in prize




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
PrieTenII SunT DoaR La IncepuT...AtuncI CanD Te-aI MariT..Vei VedeA AdeVaruL ...:-j




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
de-ai stii cat te iubesc mie mult mai usor mi-ar fii sh in orice zii alaturi de tine eu as putea fi...dar u nush iar eu stau sh sufar iar pana u vei afla va plange inima mea dupa a ta=((=((:((:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu