Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
...de ce ai ales sa ma mintzi....a fost atat d simplu pt u,in schimb eu simt k morr ...ink mi.e dor d u...ink TE IUBESC .....




Statusuri faine nr.2:
>
ma uit l cer si ma gandesc ,cat de mult te iubesc ,cat de mult te-as fi iubit:*:*:*:*




Statusuri faine nr.3:
>
tot ce'a fost frumos acum s'a transformat in scrum..n'am apucat sa te sarut de ramas bun:-




Statusuri faine nr.4:
>
Hai..............Hai sa.............Hai sa ne..............Hai sa ne f...........Hai sa ne fu...............Hai sa ne furam timp pentru o cafea... "




Statusuri faine nr.5:
>
Mi-e somn...si ochii mi s inkid timizi...Iar visul ma keama in uitare...iti vad okii sclipind k niste oglinzi...ma tezesc caci amintirea ta ma doare:((




Statusuri faine nr.6:
>
DND bunik la klk vb pe mess k gagiciiiiiii.....




Statusuri faine nr.7:
>
Cine citeste e prost....plekt q gangsteri...si ink cv dak vrei statusu asta cere-mi dreptul de autor...www.




Statusuri faine nr.8:
>
Buna.... MA numesc jnchj si am: gingivita,scorbur,matreatza,carii,cancer,prostata,hepatita,varsat de vant,purici si nu mai stiu ce am.... :| :)):)):)):)):))




Statusuri faine nr.9:
>
You are my angel...I love you so much...but you not love me... Why? :((




Statusuri faine nr.10:
>
“Pe data de 07.07.2777 - ZIUA BATERIILOR 777, toate bateriile 777 vor exploda si va veni apocalipsa. Trimite mesajul mai departe ca sa stie lumea. Daca nu il trimiti o sa-ti explodeze toate bateriile peste 7 minute!




Statusuri faine nr.11:
>
Daca intr-o zi iti vine sa plangi,cauta-ma. ... Nu promit sa te fac sa razi, dar pot sa plang cu tine. Daca intr-o zi iti vine sa fugi, cauta-ma.... Nu promit sa te rog sa ramai cu mine,dar pot sa fug cu tine. Daca intr-o zi ai chef sa nu asculti pe nimeni, cauta-ma.... Promit sa tac cat vrei ! Dar daca intr-o zi ma cauti si nu raspund...vino repede sa ma vezi....k poate va fi ultima oara.....:(:((




Statusuri faine nr.12:
>
ERA-atunci

-frumos

-ca intr-o poveste

-atunci

-si-a fost

-dar nu mai este




Statusuri faine nr.13:
>
te iubesc

si te iubesc...

esti ingerul vietii mele...

I LOVE YOU :X:X:X:X:X




Statusuri faine nr.14:
>
vorbe,vorbe care tot mai dor..

vorbe spuse prea usor

diminetiile tarzi

..

..

mai poate fii ceva intre noi?

...

...

..




Statusuri faine nr.15:
>
Cred ca imi place ceva.........dar nu stiu sigur ce ?!!!''''''




Statusuri faine nr.16:
>
Scuza-ma,te rog,dak sunt insistenta,dar u esti un drog de kre sunt dependenta…




Statusuri faine nr.17:
>
``vreau sa fiu o tigara..sa fiu fum suflat de vant si purtat intre viata si moarte``




Statusuri faine nr.18:
>
Nu te mai am, ai plecat, tu pe drumul tau, eu pe al meu..

Nu ai privit inapoi, nepasator cum ai fost mereu..

M-ai lovit cum nici-o alta pan-acum nu reusise..

Acum sunt gol, a ramas cenusa sperantelor stinse..

Ghinionista de fel, astfel inca de cand m-am nascut..

Am plecat ratacind in cautarea norocului pierdut..

Credeam ca si pe tine te-am pierdut, la-nceput..

Dar mi-am dat seama ca nu poti pierde ceva ce n-ai avut..

Cum sa trec peste tot ce-a fost cand eu adorm si-acum oftand?

Iar daca tu m-ai uitat demult, de ce te port si acum in gand?

Cum sa fie totul un vis frumos cand eu m-am trezit plangand?

Iar daca tu nu m-ai visat niciodata, de ce ma trezesc si acum visand?

Simt si acum sforile tale ce m-au tinut legat pana mai incoace..

Ma trezesc din somn tipand "da-mi drumul, stii ca nu-mi place!"..

"Te rog lasa-ma in pace, lasa-ma, da-mi drumul.. pleaca odata!"

Dar stiu ca nu mai sunt legat acum, iar tu n-ai fost aici niciodata..




Statusuri faine nr.19:
>
Mess with the best, die like the rest...




Statusuri faine nr.20:
>
iubeste-o cat mai poti pt k nu se shtie kt te va mai iubi ea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu