Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
cine mai pofteste cine mai doreste ignore la bucata numa la un buzz....deci DND BINE?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
marsh javra!!!!nu raspund la HAM-HAM___




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
din apa marilor as vrea sa impLetesc cuvantul dulce TE IUBESC si tie sa til daruiesc ca esti TOT CE IMI DORESC...!!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
un peieten bun e ala uns cu miere de albine:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
ocupat am treaba cu prietena mea




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
dnd zgarii mushte




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
TrIsTeTeA eStE sOrA mEa,Ea e SiNgUrA cArE mA iUbEsTe Si NiCiOdAtA nU mA lAsA




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
romania este o tzara mik in kre sunt prea mooltzi prosti in ea...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
stau in pat si ma gandsc

pe cine oare sa iubesc

si vazand ca am pe cine

am trash plapuma pe mine




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
DND!!!...frek menta




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
pestele care lupta impotriva curentului ....... moare corentat :))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
dragostea o pierzi uneori intr-un timp atat de scurt...si suferi un timp fff lung....timp in care prietenia te salveaza:):X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
[]DraGOzTeA e uN shOk MurDaR []




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
Din umbra falnicelor bolti

Rasare si te fu*e,

Pe miscatoarele carari

Prezervative duce.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
cik"o musk ii sp unui leu..."...ube... Te Iubeskk....:((....:((..."dar leu...firai a dreq cretina mea ma deranjeaza rau mustata ta"=))=))=))=))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
As vrea sa fiu o lacrima ce curge pe obrazul tau sa alunec ushor shi sa-ti ating corpul...as vrea sa fiu o picatura de sange ce circul prin venele tale sa ajung la inima ta shi sa raman acolo pt totdeauna...TE IUBESC




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
zici dragoste si.........suferi:P




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
dragostea noastra va muri atunki cnd un piktor orb va reusi sa pikteze sunetul unei lakrimi ce va cade din sufletul meu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
E atat de dulce cand o strangi la piept E asa frumoasa cand tu ii zambesti Atat de fericita cand ii spui ca o iubesti Atat de aproape zilele de mai Eram eu fata pe care o visai Atat de fericita am fost si eu cand ma iubeai:(((:-




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
You want piece of me???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu