Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
sunt mii si mii de cuvinte frumoase care, cu siguranta le meriti, dar, din pacate, nu le stiu spune pe toate... din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc... nu pot atinge stelele pentru a ti le darui... nu-ti pot da mai mult decat inima mea, trupul meu... intreaga mea fiinta!




Statusuri de prietenie nr.2:
>
Un lOoK d bad g!rl .. O inim@ d goOd chiLd ... Eu pot sa fiu ca si tine Oricand ... dar tuh qa mine Nikiodatah ... :)




Statusuri de prietenie nr.3:
>
foaie verde de lochior nu da buzz ca dau ignor!!




Statusuri de prietenie nr.4:
>
When u will realise that u're wrong...And you want me back...I'll be already busy with the next looser that will loose me.Guess what?I never cared about you..And I'm not going to start now...




Statusuri de prietenie nr.5:
>
cand ma gandesc la tn ma uit la inima cand ma gandesc ce poti face ma uit spre cer




Statusuri de prietenie nr.6:
>
PUMNUL-este partea de vorbire ce muta maxilarul dintr-o parte in cealalta si raspunde la intrebarea : MAI VREI??:))=))))))




Statusuri de prietenie nr.7:
>
Pentru ce sa ma chinui sa scriu ceva la status dak si asa il copie vreun ......




Statusuri de prietenie nr.8:
>
inteligenta te urmareste dar tu esti prea rapid pentru ea




Statusuri de prietenie nr.9:
>
visele vin,visele se duc..vin altele bineinteles...ce e frumos dureaza putin,k stii...uneori clipele dulci se prefac in venin...suntem diferiti,totushi ne potrivim si am stat unul langa altul cand totzi vroiau sa ne despartim




Statusuri de prietenie nr.10:
>
3 frati isi intreaba mama:de ce suntem asa urati?....mama raspunde:stati sa-l vedeti pe ala care citeste mesajul :D.....




Statusuri de prietenie nr.11:
>
Atinge steaua de neatins si nui uita pe cei care au crezut in tine!




Statusuri de prietenie nr.12:
>
iubeste cat poti .....iubeste pe cne poti ...iubeste curat...si no sa fii uitat!




Statusuri de prietenie nr.13:
>
sunTem feTe aLintaTe ...$i de zDrenTze copiaTe !!




Statusuri de prietenie nr.14:
>
plecat la un pahar de aer rece!




Statusuri de prietenie nr.15:
>
eu vampir tu dracula

eu sug sange tu sugi pl

eu cais tu lamaie

eu dau fructe tu iei m**ie




Statusuri de prietenie nr.16:
>
Ca o ploaie in desert ai aparut..

Am simtit ca ma pierd intr-un sarut..

M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor..

M-ai facut sa te ador




Statusuri de prietenie nr.17:
>
Daca as primi cate o stea de fiecare data cand ma gandesc la tine, as tine tot Universul in maini !




Statusuri de prietenie nr.18:
>
date-n mortii matii si invata sa citesti DND sau mai bine iti spun pe romaneste hai jet




Statusuri de prietenie nr.19:
>
Iubito ce ochi frumosi ai ..! Pacat ca se uita unul la altul !




Statusuri de prietenie nr.20:
>
___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu