Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
cele mai mari curve .....sunt barbatii




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
o singura durere te poate afecta pe tot restu vieti ... si aceea este sa pierzi pe cineva drag .... te iubesc si nu vreu sa ma doara toata viata .. by Bully from Sanandrei




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
viata mea langa tine e un mic colt de rai,ce ar fi fost azi cu mine daca tu nu erai??in mintea si in inima mea nu mai exista altcineva si nimeni inafar` de tine nu ma cunoaste mai bine!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
shtii cv DND X(X(X dak nu o sa faci cunoshtintza cu cnv




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
knock,knock

who's there

yo mama

yo mama who

really now open the door it's yo mamma




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
nu stiu daca voi putea vreodata sa te mai tsrang in brate sau sa iti spun ca te iubesc dar amintirea ta mereu ma va astepta.........




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
every step i take,every move i make,every time i pray i`ll be missing u




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
dnd ma joc cs cu elodia si cioaca




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
cred ca mi se intrerupe netul .........pa




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
dnd...bunika la pc...nu da buzz ca se sperie




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
am invatzat ceva...in viatza...iubirea inseamna doar durere, si lacrimi




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
D.N.D am amendat o vaca




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
elodia e sub o craca ii face ceai lui cioaca




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
Nu ti-am cerut decat iubire...dar in timp ce ma sarutai te gandeai la ea....si nu la mine....:(...de ce viatza e asa de dura?:(




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
aseara m am imbatat d m a gasit mama sub pat




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
buzele tale...put a picioare\\\\\\\'




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
iubirea poate fi si roz:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
Nimeni nu ma aude nimeni nu-mi vbeste...p**a mea suntetzi surdomutzi?!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
sa iubesti nu e ceva rusinos ...este un lucru frumos ,poate cel mai frumos lucru cate ti se poate intampla:x:x:x




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
diferentza intre mine si ea este aceea k ea are parte de dragostea ta...dar oare te iubeste la fel de mult?....credeam k u imi vei sterge lacrimile de pe fatza...k imi vei vindeca sufletul ranit,dar m-am inselat...iar cel mai trist este k am fct din nou ecceiasi greseala pe care de fiecare data zic:e ptr ultima oara...te-am iubit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu