Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
Departe esti

Si te-as vrea mai aproape

Sa fii langa mine tu

Noapte de noapte

Vreau cd te alint

Si tu sa ma alinti

Vreau sa fim un intreg

Si sa nu ma minti




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
itzi dai prea multa importantza cnd defapt esti doar o zdreamtza




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
Noi nu avem nevoie de profesori.....Avem nevoie de Pshiatri !!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
dnd manc melci




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
lumea d azi crede in progres bazandu-se pe principiul : \"cel mai bun sa castige\"




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
Decat sarac si prost , mai bine bogat si destept ...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
Viata nu inseamna a trai.....inseamna a sti pentru ce traiesti!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
nu ma supar ca vorbesti atat daca nici tu nu te superi ca nu te ascult




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
hy baby ...ce faci vi la clatite cu usturoi ?




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
DND_______ma plimb q cazanu prin castraveti.....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
Ma scarpin la oo nu ma deranja k poate ma sperii si le sparg!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
dragostia este un fenomen ciudat

iubit si calduros

dar cel mai bine e sa iubesti sum team iubit si eu pe tine

(te iubesc mereu):*:*:*:*:*




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
..imi place noaptea dar urasc intunericul…imi place sa fiu singura..dar..urasc sa fiu singuratica…imi place sa stau singura..si sa ma cufund in muzica..dar cel mai mult in place sa pot sa fiu eu .




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
Nu vez ca am treaba...jtergio altfel te fac status




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
DND cu exceptia cazului in care ma iubesti..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
IMI PIERD TIMPUL PE MESS CA SA NU IMI PIERD RABDAREA PE NET....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
Cand eram mai mic ma pisam pe mine...Acum am crescut si ma pis pe altii :)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
DnD kdau ignor gratis!!haideti pe rand!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
=)) sa razi nu alta =))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
Trimite mai departe si vei afla cum esti:

1 dulce..

2 scumpik...

3 frumos...

4 inger...

5 bomboana...

6 de gasca...

7 de treaba...

8 te consider ca un frate....

9.te-as saruta

10 te iubesc...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu