Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
DnD ..fac s*x




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
cum sa nu mori de invidie ca am cel mai atare status:BrB...:P:X:*




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
dnd o f*t pe mata : ))




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
DND nici eu nu am curaj sa ma deranjez dar altii.........




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
dnd incerc sa-mi scot ochii cu dinti




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
plek pa ...sa stricat NETUL dar ramane tata ca vrea sa se uite pe un SAIT EDUCATIV......educativ PENTRU ADULTI




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Ce frumoasa este noaptea

Cand e cerul instelat

Dar ce proasta este fata

Care crede-ntr-un baiat




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
daca ti-am gresit iarta-ma,daca te-am jignit scuza-ma,daca ma urasti uita-ma,daca ma iubesti cauta-ma




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
,,nimeni nu poate traii fara prieteni, chiar dak stapaneste toate bunurile lumii....prietenia adevarata se bazeaza pe incredere reciproca si spirit de sacrificiu...."




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
sunt o frunza pierduta in vant...fara iubire,fara viata si secata de lacrimi...ajuta-ma,intinde-mi o mana,doar tu ma poti salva..fie-ti mila de sufletul meu :(:(:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Ioane dormi, nu,...ioane ma iubesti,dorm..:)):)):));)




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
da ce mai faci .... te-ai suparat ..... nu ma tunde cu briciu lu bunicu .....ce mai faci

???




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
daca vreodata ma vei ura cu adevarat .... iti voi da arma secreta...iti voi da arcul durerii,dar te rog nu tinti spre inima mea..k acolo ejti tu .. si nu vreau sa te ranesc si nici sa te scot .. te iubesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Te iubesc si plang , chiar dak stiu ca nu meritzi , ca tzi-ai batut joc de mn!!! Nu , de akum n-am sa mai plang , nu pt unul ca tn!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
sunt oriunde numai aici nu:P




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
dnd... azorel so pe el




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
foaie verde magelan ia uite k ai si tu un ban




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
In acest moment 8 700 de oameni se gandesc la sex, 5 400 au facut-o deja, 3 200 urmeaza sa o faca, numai unu sta si se holbeaza la statusuri




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Ma intreb ce se intampla cu mine

Nu-s atent, numai la tine ma gandesc

N-am rabdare sa mai astept

Cat am visat acest moment.




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
gigi becali la discoteca: o blonda il intreaba: dansati? gigi becali: nu fa, asa merg eu bagami-as p**a in ma-ta si in dan voiculescu!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu