Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
nu Da BuZz ca O Sa AflY ce Inseamna pumnul




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Muuulta prostie,.....shy molipsitoare !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Mi-am cumparat un burete

Si l-am lipit de perete,

Daca-mi dau cu capu-n el,

Sa atenuez nitel......!

;)) :))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
Sa-ti spun in fata...?

Esti draguta,......isteta....

Da'-s cam ocupat pana dimineata




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
In gradina casei mele, stau cu capul aplecat, si gandindu-ma la tn, mi-a cazut o tigla-n cap!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
Am sosit craciunul,

Mare intristare,

Caci in iarna asta,

Este criza mare,

Mosul nu mai vine,

Ca si in alti ani,

C-a fost jefuit in Ferentari,

Si nu mai are bani.

R.:Hei!E Craciun,e Craciun,

Oamenii imi spun,

Sa fiu mai bun,

Sa privesc in jur,

Si sa nu mai injur,

Hei!Ca poate-asa,

Dumnezeu ne va ocroti,

Ne va da salarii mari,

Si ne va umple de dolari!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
VANATOR DE SENZATZYY PYKANTE,.....

ALERG DUPA KOMBYNATZYY STRSANTEEE...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
Daca exista cineva care sa scrie cu un cub de gheata pe soare TE IUBESC inseamna ca te iubeste mai mult decat mine-->Dar eu iti dovedesc ca te iubesc suferind din cauza indiferentei tale..[Te iubesc]




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
LASA-TZY ,,PRYETENYY'' SA GRESHEASKA , NU LE DYSTRAGE ATENTZYA !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
knd m-am uitat pe geam, am vazut un prost kre cn




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
Draga Mea cu par de Aur can'te prind, te dau la taur; By Paul(airshark07)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
1000 te iubeste

100 te doreste

10 te vrea

1 te ia !!! :D




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
acum o sapt..am cunoscut...pe cineva..pe loc mi-am dat seama ca el iubirea mea :X:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
hoho a venit mosu' cu jeepanu' sa va aduca daruri la toti copiii :) hoho ce va doriti spuneti si va aduce: fete,baieti, alea alea......




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
e tare frate




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Te Iubesc




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
nu iubii...

vei suferii.



Ce pot eu pentru tine simti...

Un sentiment pierdut ..

Un sentiment nestiut....



Acum, cu drag eu iti soptesc

"Te Iubesc ! "

Chiar tu nu vei stii

Niciodata sentimentu inimii

Vreau sa stii, ca al meu va pierii.....



As vrea sa-ti spun acum

"Ramas Bun..."

Ramas Bun Draga iubire

Ramas Bun Draga Nenorocire !







asa mi sa intamplat si mie...DJby@




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
vai ce glume aveti in voi mhaa




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
Aho,aho copii cuminti, sa ascultati de parinti,.....ca oricat la cap va toaca,....ei stiu: VIATA NU-I O JOACA!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
El poate e singurul ce poate sa-mi promita sa ma minta ca o sa treaca toate !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu