Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
ptr ochi verzi




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
de cand tu ai plecat toate is' in ceatza pt mine, nu mai stiu sa zimbesc,nu mai stiu ce inseamna fericire....fara tine nimik nu mai are rost....intoarce-te inapoi:X:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
INTRA in tren un betiv si o fata ; fata zice: '' betivule care esti.....'', iar betivul: ''fa, din betie eu ma scol, da' tu tot urata` ramai!''




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
dumnezeul meu din cer, eu doar tie vreau sa iti cer sa mi-o aduci inapoi, sa fim iarasi amandoi, si sa uit de suparare si de zilele amare, sa fie din nou a mea langa inimioara mea sa nu se mai amageasca si sa nu se chinuiasca atunci cand ea mult iubeste pentru dragoste traieste, iara sufletelul meu sta si suspina mereu ca stie ca nu mai vrea sa fie iubirea mea | compozitie proprie george_smecher2009 id mess;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Mosul va face puscarie pt trafic de persone pentru k i-am spus sa mi te aduca si la prins politia




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
te-am intalnit dintr-o-ntamplare,

erai o fata ca oricare,

eu ,... te-am iubit,

tu,... m-ai dorit;




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Dragostea ta m-a facut sa radiez o saptamana,iar a doua m-a facut sa imi dau seama k baietzii sunt niste fiintze care au doua inimi: pe una scrie IUBIRE iar pe adoua scrie TRADARE. :X




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
nu da buzz ca-mi cade netu....:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
BrB....il tund pe mosu'! ;))




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
te yubesc in vis te yubesc in scris te yubesc mereu pe cuvantul meu




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
DND;hai fata hai ca pt tine sunt liber sa ne futem ai un prezervatif....sau vrei in gura ca sa ai si vanimlie




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
luminile

orasului

vegheaza

etern

si iese love




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
cand inima mea se gandeste la tine sufletul imi spune ca deja este prea mult ...............trebuie sa te uit:(:(:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Razi ca prostu-n balci,

Si faci haz cand itzi vine sa plangi;

Da……shy asta e-o modalitate,

Sa ai o replica la toate!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule,nu aripi!!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Daca esti singur, si-asa te simti mai bine,.....

De ce sa porti povara dragostei cu tine?




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
am plecat sa colindam,.....

pe la blocuri sa uram,

ca-s mai multe ushy,

mai multe matushy




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
knd esti q mn

noaptea se face zi

knd sunt q tn

stau pan-a doua zi




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
pe o strada din Pitesti, te vazusi ce prost mai esti.....:)))




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
CnE rADe Nu GlUmEsTe Sa Nu CrEzI cA tE iUbEsTe.......CnE pArE mAi TaCuT tE iUBesTe ceL MaI MooLt:-*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu