Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
o saruty pe ea dar te gand la mn dormi k ea dar ma visezi pe mn .... ma vrei pe mn dar te multumesty k ea ......1000 k ea dar niki una k mn pt siiiiiiiiiiiiiiiiissssssss (bogdan-craiova) de la sory




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
dNd ... ma caut de purici in chilotzi :|




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
"cand vrei sa prinzi o iepuroaica ascundete intr un tufis si fa ca morcovul"




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Nu mai cred in povesti..nu mai cred in adevar?..nu mai cred nici macar in minciuni? parka cu fiecare zi sunt tot mai melancolica si ..parca ma narui in propriile mele ganduri triste si cu sperante fara rost.. tristetea ma domina si sunt din ce in ce mai slaba?. e o durere ascunsa a sufletului ..e o durere nestepanitoare insa nu si efemera.. tristetea e trecatoare asa cum e si fereicirea, insa amandoua fac parte din sufletul nostru pur.. sufletul poate zambii tot timpul daca stim cum sa-l deschidem..




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
multi zic k e o obsesie faptul k nu te pot uita …dar eu stiu sigur k nu e asa... k te iubesc




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
~~ Lumea-i perversa shi rea

Tu te rOog nu asculta de ea

Asculta de inimiOoara ta

Asculta ce spune ea

Fa ce te indeamna mereu

Shi ai sa vezi k nu e greu ~~




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
DND!!!!Caut o persoana anume!!!Pe nume....pe nume Elodia si trebuie sa o ascund sa nu o prinda cioaca




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
Pe o usa de baie scria femei .Cand am intrat doar W.C -uri




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
As vrea sa fii iubirea mea!te implor!as vrea sa fii dragostea mea.te ador!as vrea sa fii destinul meu.te doresc!as vrea sa fii tu gandul meu."TE IUBESC"




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
“am auzit k lumea vOrbeshte km mult...nu am timp s stau s ascult...nu am timp de vb in vant...si barfe...tOate astea...nu au cum s ma afecteze;)..asa e...lasa`i sa cOmenteze...invidia!!!.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
HEI TU nimeni nu poate sa imi spuna cum sunt! Dak nimeni nu poate sa imi spuna ATUNCI E DE UNDE SA STYU!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
Cu vrajeala necesara,seduc orice domnisoara




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
de cate ori o dau in bara am grija sa fie bara gol. arssura rulez!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
Pilip Pong cu punga lunga si-a pilit pila pe punga punga-npila pila-n punga Pili Pong cu punga lunga...by Kamytza17




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
bunatatea este atitudinea,omului in suferinta




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
ma uit la luna ..te vad pe tine/.... ma uit la soare...te vad pe tn..ma uit in departe TE VAD PE TINE... da date draq in fata mea odata...:)))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Colo sus in cimitir

Stau mormintele in sir

Daca faci mishto de mine

Fac un loc si pentru tine




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
talkin about somebody's life won't get you one




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Eu numi iubesc parinti ca ma bat ...dar iubesc echipa Cfr Cluj ca nu bate pe nimeni




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Daca traiesti sa si iubesti...daca nu traieste mort



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu