Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
mamaliga cu malai, eu te f*t si tu sa stai




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
team vazut..team placut

team cunoscut..mai placut

team iubit...tu nu mai iubit

eu plang...tu razi




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
imi pare rau...ptr ce am zis ...ptr ce am facut ...tea lasat s pleci ...fara sa iti explik k sa intamplat...team lasat s pleci ku durerea ji ura p kare o simteai .. ma iubeai t iubeam..ji neam tradat....viata mea nu mai e la fel...ji viata mea s sk...mie frika ...s nu t pierd din inima mea...orike ar fii ..t voi iubi ...




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
DND sharpele la calculator NO BUZZZ k va manank :P




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
un cerc de prieteni,nu se face cu compasul




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
In padurea cu alune aveau casa 2 pitici vine Cioaca si intreaba Elodia e pe aici!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Dorm dnd!!!mami knd intri da buzz...:)):))):))




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Daca eram fotbalist alergam dupa curve mediatizate...Dar cum nu sunt alerg dupa curvele kre merg incet shi ma lasa sa le prind




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
cand razi, toti sunt langa tine, dar cand plangi, plangi singur [ :-(]




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
In viata asta nimic nu e corect...pana si somnul te fura ... by st3lysta4u




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
Intr-o zi ne-am jucat la carti iubirea,Am impartit egal cartile si jocul a inceput...Am aruncat pe masa o CLIPA dar u mi-ai aruncat o ZI.Si-am pierdut o carte.scot din carti AMINTIREA.dar u pui repede UITAREA si am mai pierdut o carte..pun jos o carte: INTREBAREA.dar u imi arunci TACEREA..si n-ai castigat o carte.pun asul TE IUBESC..dar u imi arunci asul TE-AM IUBIT..,trista,tacuta..ma ridic pt ca am pierdut JOCUL si mai ales TE-AM PIERDUT PE TINE




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
If they hurt you

They hurt me to ...




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Cand vei vedea ca am plecat, vei incerca disperat sa ma gaseshti...pe mine si iubirea me...insa doar cand ma vei gasi, vei intelege ca ai cautat ceva ce demult a murit...




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
F**k la cei kre deranjeaza....adik sh` asta kre citejte sts




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
te iubesk viata mea pt tn mias da viata de iubesk shi mor de dorul tau!!vino la pieptul meu akolo sa stai mere shi dak cfitesti acest sts iti vei aminti cand ma priveai shi imi sp ce mult ma mai iubesti=((dar akum totu-i o amintire ce ne va lega pe vecie caci eu nu voi putea uita niciodata imaginea ta din fata mea:((:((




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
cel mai urat lucru e.... sa fi in PLUS..unde candva erai totul...:((((((




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Fraierii sa faca BUZZ!




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Cine ma scoate si pe mine la un cingo la mana a2-a :>:>?




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
cik...iauzi....sunt o fata rasfatzata...de zdrenteze invidiata...prima zi sunt unika a2 a sunt kopiata..sa ma copieze kt pot k sa fiu mereu in top....nu suport zdrentzele ale dreaq....roxy




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Ma ceRt cU pRiet3nuL imaGinar....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu