Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
iubeste cat mai poti iuby ca poate altcineva iti va lua locul




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
DND ... aspir l o viatza mai buna :-




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
Ce Nu tE DoboArA...Te fAcE mAi pUtERnIc(NU TE LASA CALCAT DE NIMENI IN PICIOARE)by bebeyo93




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Ce`A fOsT a FoSt...nImIk nU mAi pOaTe aDuCe aCeLe cLipE iNaPoY...tOt Ce`A rAmAs sUnT aMiNtIrIlE...kRe iNk mA cHiNuIe..[ :( ]



By 3Ly`d00lShyk




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
dnd.........ma scarpin la masea




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
glumeste in iubire dar nu iubi glumind caci cel ce te iuseste glumind te paraseste




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
m-ai facut sa uit de el ...m-ai facut sa te iubesc ...dar acum ma parasesti ... dc mi-ai facut sperante daca acum..pleci???dc nu m-ai lasat sa fiu cum eram..sh acum sa sufar pentru tne..dc???dc??:((:((




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
Fericirea este precum pisica, dacă încerci să o ademeneşti sau să o chemi, te va evita cu îndârjire; nu va veni niciodată. Dar dacă nu îi acorzi nici un pic de atenţie şi iţi vezi de treabă, o veţi găsi frecându-se de picioarele tale şi sărindu-ţi in poală.




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
atat de usor e sa iubesti si atat de greu sa fi iubit....:((...offfff....iubirea e nedreapta,poate prea nedreapta:(:(:(




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
daca eram o porumbitza ....ubeam un porumbel....dak eram o pisicutza ubeam un motanel....dar asa sunt o fetitza si ubesc un baietzel :X:X:X:X




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
de ziua ta ziua ta ziua ta eu iti doresc dragostea draagostea ......:D




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
ma dau cu barca intr-o sticla cu vin k dak ma dau in una cu apa minerala fc bulbuci si ma rastorn:))




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
Intr-o balta neagra, Patru ochi luceste. Ce sa fie oare? Cred ca e doi peste. ...... Pe un camp cu viorele Crestea numai ghiocei. Si-a venit mandrele mele Si le-a cules ei pe toti. ...... Creste iarba, iarba deasa Perpendicular pe casa. Vine calul si o paste... Alta iarba se dezvolta. ...... Tara mea cu rauri multe Si cu frunze si cu flori. Ai in tine-o populatie De mai multi locuitori. ...... Si din bolovani cu apa S-au format inspre apus, Muntii tai de incretire Orientati cu varfu-n sus. ...... Trece lebedele-n zare. Eu ma uit, ele dispare... :)):)):))




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
ImI sPuI k sKaD iN ocHiI tAi dA cE PuLa mEa eJtHi U fA baRoMeTrU dE oPiNie pUbLIk...!!!!




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
pauzele lungi si dese ..... cheia marilor succese=))




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
As vrea sa ma aflu intinsa pe tine acum, sa-ti simt prezenta ta fina in chilotzeii mei lycra, sa-mi infig mainile adanc in tine, dar nu te gasesc nisip afurisit!!!




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
Dragostea adevarata este atunci cand stai pe buda si te scremi sa iasa cat mai repede sa scapi de acel sentiment inexplicabil....




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Tata : Fiule zimi o minciuna .

Copilul : Tata !




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Esti un trandafir creskt in

Inima mea




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
tocmai am primit un teefon din rai

shi mi`au spus k lipsseshte un inger

dar stai linishtit

nu le`am spus unde eshti :x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu