Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
ion:ghita.....ghita....ghita....

ghita:de ce ma trezesti mai ioane

ion:am vrut sa iti spun ca poti sa dormi linistit ca am eu grija sa nu te trezeasca nimeni:)):))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Foaie verde de bihor nu da mass ca dau ignor




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
ce te uiti la status PLIMBA URSUL!!!!!!!!=))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
i'm sick to cry i whant to die !!=((




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
iarta`ma k te`am iubit

iarta`ma ca te`am ranit

iarta`ma k tzi`am zis "PA"

Si`ai plecat din viatza mea...





Acum suntem doi straini

Am uitat de tot,de lacrimi

De suspine si ed shoapte

Ce ne legau de departe...





Am greshit prin vorbe...fapte

Au fost spuse la`ntamplare...

Dar tot ce`a fost va ramane..

5 luni au lasat mari urme





Nu vreau nik de la tn...

Stiu k totul a fost chin

Sa te tzin langa mine

Cand dragostea a pierit





Vreau doar sa itzi ecr iertare

Pentru tot raul facut..

Si sa`tzi multzumesc din suflet

K m`ai invatzat sa lupt........









|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

V

V

V

PTR DRAGOSTE..............




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
Dus cu berea




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
ink il iubesc...dar nu pot sa-l uit




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
plecat sa vanez sobolani cu arcu'...vin mai tarziu...la cum fug de mn mult mai tarziu...ambuscadaa ...cred k nu mai vin ...oriqm lasati mesaj poate o sa ajung intr'un final




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
uneori in viata exista persoane care nu te merita sau pe care nu le meriti...clipe in care iubesti si nu esti iubit sau cand esti iubit si nu iubesti...cand oferi prea mult si nu primesti nimic sau cand primesti prea mult si nu oferi nimic...momente cand o secunda doare o vesnicie sau un deceniun doare o secunda...cand ai si nu profiti sau vrei sa profiti si nu ai...cand suferi si nimeni nu stie sau toti stiu ca suferi dar tu esti nepasator...viata e un joc din care iubirea nu poate fi exclusa...lupta pt cel pe care il iubesti pana la fluierul final...:(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
Iubesc florile, dar daca ele se ofilesc,RENUNT! Te iubesc pe tine si nimic pe lume,nu ma va face sa RENUNT!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
fii tu insuti ..nu copia pe nimeni;)....abia atunci iti vei da sema cine te iubeste cu adevarat;)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
Cause everytime we touch, I get this feeling And everytime we kiss, I swear I could fly Can't you feel my heart beat fast, I want this to last Need you by my side....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
as iubi vantul,dar el mereu fuge,as iubi fulgerul,dar el ma va strapunge,as iubi ploaia,dar ea ma va stropi,te-as iubi pe tn,dar...TU MA VEI IUBI???




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
lasa mah ca ma fac eu mare si va bat pe toti..........




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
Asheara... ao0 cazo0th 200 de sthele... ;( ...no0 mi-am po0s 200 de sorintsze... [~( tsi o0na singo0ra.,..;~< ...sa ma io0besthi shi to0 cat the io0besc shi eo0... ;[[;[[....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Iubire pentru mine eshti o comoara !!

Iar comorile trebuie tinute in pamant




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
DnD .....pensez un elefant




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
w3 cAn HaV3 Th3 sUn

w3 cAn HaV3 Th3 mOoN

w3 cAn HaV3 Th3 WaLk On 3v3rY sUnNy AfT3RnOoN

r3aSoN tO lOv3 ....

yOu GiV3 m3 fR33dOm To lOv3...

:x:X:x




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
De-as avea o putere sa patrund in ochii tai

Sa-ti cunosc interiorul si-ale inimii batatii

De-as fi mereu cu tine de-ai fi mereu cu mine

Toata viata




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
DND…mama la calc… nu dati BUZZ ca se sperie !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu