Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
dragostea este o boala fara de care nu poti trai




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
[*]dRaGoStEa Nu E oArBa...[*]

[*]eA dOaR nU sPuNe Ce VeDe[*]




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
daca ti-as spune ca te plac.........te-as minti,,,,,TE IUBESC cu toata persoana mea ......Viatza mea iti apartine .........dragostea care t i-o port e mai puternica decat orice pe lume ......TE IUBESC !!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
Pe o calare lunga scurta se ducea un om venind,era inalt si mititel avea par si era chel :))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
foaie verde de Bihor nu da mass k dau ignore!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
DND!!am plecat sa numar infinitul!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
suna telefonul intr-o casa .....si raspunde un tzigan :"hhhalo" la receptor se aude o voce :"Familia Popescu ????", la care tziganu nostru:"nu shtiu mancati-as ca abia am intrat"




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time. I think I've forgotten this before




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
Te IUBESC CA PE DRAGOSTEA MEA:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
Abonatul Yahoo Messenger nu poate fi contactat

Incercati mai tarziu

Sa vedetzi ce ig frumos primitzi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
draga mea chiftea pajita,varza acra rumenita..te iubesc sariti`ar ochii pe peretii putreziti,daca tu iubesti pe alta,yo te fac cartofi prajitzi...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
vrei sa meergi ku kea mai mare viteza din lume???vino in romania ...suntem in topul viteza prostiei




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
ce sa faci cand te intalnesti o fata ? o d******i, o L***i. faci s*x cu ea si o pozezi goala si de fapt ce imagine are?

nu si-a dat seama ca e o vaca !!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
Daca ai impresii scuteste`ma .. SuNT DeJa SaTuL De aLe MeLe`,!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
imi caut un prieten dar nu il gasesc cu tn aproape o sal iubesc[...]




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
pumnul este partea de vorbire care intoarce maxilarul intr-o parte si-nalta si raspunde la intrebarea:MAI VREI UNUL?????




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
dnd .... simplu...pentru a intelege toti




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
aud culori




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
nustiu cei cu mn cred c mam indrag de tn fara s t privesc am inceput s te iubesc....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
CAND VEI AJUNGE MAMA LA BUCATARIE AS ITI ADUCI AMINTE DE COPILARIE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu