Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

vreau o poza cu tine ca sa ma pot lipi mai bine de tine:-*:-*




Statusuri haioase nr.2:

e alb e negru




Statusuri haioase nr.3:

nu potsi sa spui k s-a term...potsi makar sa crezi k va incepe iar:x




Statusuri haioase nr.4:

Te iubesc in vis

Te iubesc in scris

Te iubesc mereu

Esti ingerul meu:X:X:X




Statusuri haioase nr.5:

stilat




Statusuri haioase nr.6:

esty un inger printre stele ....cateodata am impresia ca ma vegezhi alteori ca nu; :( orice as face, simt ca esty aproape, ca ai grija sa nu patesc nimik ....dar asta e o simpla parere :((te iubesc klaudiu :Xmolth de la deea tha




Statusuri haioase nr.7:

Sunt stele care cad dar totusi stralucesk, sunt oameni care se despart dar totusi se iubesk!!!




Statusuri haioase nr.8:

Trebuia sa privesc mai atent fara sa ezit

Stiu ca nu asteptai un refuz

Tu m-ai ales pe mine,insa eu am fost cam confuz!




Statusuri haioase nr.9:

sa iubesti pe cineva e ca si cand sunt doua stele singuratice pe cer ,pana vine ziua si toata dragostea dispare




Statusuri haioase nr.10:

statasuri misto




Statusuri haioase nr.11:

Afara ninge, .....si-n sufletul meu;

lasss', ca la vara o fii curcubeu!




Statusuri haioase nr.12:

De dorul tau, de grija lui,........ia mai pune-ti pofta-n cui!




Statusuri haioase nr.13:

as vrea sa ating stelele, sa pot aduna o stea, sa ti-o pot darui, sa ma poti iubi............




Statusuri haioase nr.14:

Te IuBeSk MoOlT dA Tu nU-tI dAi SeAmA....... sThIu Ca Am GrEsHiT fAtZa De TiNe ..Da ItZi PrOmItH cA O sA fAcH tOtH pOsIbIlU sA mA sChInB dOaR pEnTrU tHiNe..................DaR sThIu Ca Mi-Am BaThUt JoK dE tInE....M-aM jUkAt Cu TiNr IaR aCuM vAd Ca Tu ItI Batzi jOk De MiNe......AcUm Tu Ti-Ai GaSiT o GaGiKa O iUbEsTy,O pLAcI,o aDoRi,Si N-o VeI LaSa ..............(DuThE lA gAgIkA tHa VeZi-Ti De ViAtZa ThA dAcA tU cReZi Ca Ea Te IuBeStE mAi MuLt DeCaT mInE rAmAi Cu Ea PoAtHe AsA e MaI bInE),,,,,,,lAsA sA-tI fIe TiE bInE dAcA vReI pLaNg Eu Si PeNtRu TiNeH..........................nU mAi Ma CaUtHa,,PlEaCa DiN vIaTzA mEaH ... SI nU MaI iNcErCa Sa Te ARuNcI iN FATZA mEaH...:x:x:x:x:x:x




Statusuri haioase nr.15:

te iubesk; te doresc;.........nu vezi k doar te prostesk?




Statusuri haioase nr.16:

ღ SperanTse SpulberaTe , Inimi FranTe . Totul e ReaL , MereU am SuferiT . Dar ... a fOst in zadar . tOtuL s_a SfarSiT , A fOst BanaL .



ღ By AlecsanDra \m/ .




Statusuri haioase nr.17:

Bianca intra in biserica,Alin ii pune piedica,Bogdan o prinde in brate;.....popa striga din altar, lu' Bianca si Bogdan: "nu va mai despartiti niciodata!"




Statusuri haioase nr.18:

frumoase




Statusuri haioase nr.19:

traieste fiecare clipa alaturi de persoana iubita ca si cum ar fi ultima




Statusuri haioase nr.20:

De la Ana pentru Tavy cu mesajul: Te iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu