Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

care idiot a facut tastatura?Nu a putut sa puna o langa r si e langa i ca am vrut sa ii zic unei prietene \"misto\"si mia iesit \"muisto\"




Statusuri de iubire nr.2:

anu' nou sa iti aduca bucurie ,fericire si iubire, sa fie si sanatate......,da' ce,.....chiar le vrei pe toate?!!




Statusuri de iubire nr.3:

Te-am iubit, iubitul meu,

Si te voi iubi mereu:X:X:X:x




Statusuri de iubire nr.4:

multe vorbe sunt in vant dar cu tine sunt in in vant




Statusuri de iubire nr.5:

ceau




Statusuri de iubire nr.6:

CnE rADe Nu GlUmEsTe Sa Nu CrEzI cA tE iUbEsTe.......CnE pArE mAi TaCuT tE iUBesTe ceL MaI MooLt:-*




Statusuri de iubire nr.7:

DE la mn p tn Andra pt Andrei love you .....:-*




Statusuri de iubire nr.8:

Nnn-ay nevoye de drogury,.......DRUGUL TAU SUNT EU !




Statusuri de iubire nr.9:

daca ma iubesti de ce ma faci mereu sa plang>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




Statusuri de iubire nr.10:

te-am iubit, ai plecat, am uitat de tn, te-ai intors la mn, acum te iubesc iar tu din nou pleci




Statusuri de iubire nr.11:

Σ 'αγαπώ asa se spune te iubesk in greaca ;)




Statusuri de iubire nr.12:

Visez…Ca-mi spune noapte buna!

Ca ma strange in brate,si cand ma strange de mana…

Zambesc…chiar daca stiu ca ma minte…

Prefer sa-l cred decat sa simt ca-l pierd…




Statusuri de iubire nr.13:

Daca Inima E Locul Unde Iubirea Se Naste........Atunci Unde Merge Iubirea Muriind?




Statusuri de iubire nr.14:

Dan Bordeianu :

Daca as putea sa dau timpul inapoi si sa schimb ceva as face-o

Ce sa fac daca te iubesc?

Ce sa fac daca nu stiu sa distrug zidul asta de ura care ne desparte ?

Si de ce nu poate sa fie bine ?

De ce nu e suficienta iubirea ?

De ce fiecare clipa de fericire trebuie sa o platesti in lacrima ?

De ce nu vii ?

De ce nu vii ?



Caut speranta….



Pur si simplu DE CE ?



by izabela




Statusuri de iubire nr.15:

Daca iubesty pana cand doare,....acolo nu-i durere,....e dragoste mai mare!




Statusuri de iubire nr.16:

iubeste baiatul care te vrea,nu baiatul care te merita...




Statusuri de iubire nr.17:

iubirea e un dar,

viata un culoar,

plin de fericire,

dar si de iubire.




Statusuri de iubire nr.18:

Zilele frumoase sunt acelea langa tn:*




Statusuri de iubire nr.19:

mi-e dor de ...tine , mi-e dor de... noi , mi-e dor de... noptile pierdute in zori ,mi-e dor de... glasul tau cand imi soptesti ka ma iubesty ..♥♥♥( asta-i asa pe moment sper sa va placa;):D




Statusuri de iubire nr.20:

te iubesc cu ora,....maine-o iau pe sor'ta,....poimaine vecina,....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu