Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Anu nou




Statusuri de prietenie nr.2:

Te yubesk te doresc...dute dreq ca glumesc...(asta e ce merita baietii sa le spui in fata; da-le ceau dak esti fata adev):))




Statusuri de prietenie nr.3:

Nu plange ca s-a terminat,zambeste ca s-a intamplat....daca nu se intampla nu stiai ce-i dragostea....




Statusuri de prietenie nr.4:

va veni o zi in care imi vei spune....aqm sunt doar pt tine,iar eu te voi privi zambind si iti voi spune: "ai fost pt mine,...fii in continuare pt alta"!!!!! "DANA"




Statusuri de prietenie nr.5:

Buzele tale, doua petale, cand le sarut ma topesc pe picioare




Statusuri de prietenie nr.6:

daca iubesty sufletul meu s raneste pentru tine




Statusuri de prietenie nr.7:

de iubire




Statusuri de prietenie nr.8:

TE IUBESC CA SI LUNA DINTRE STELE, TE IUBESC MAI MULT DECAT SOARELE (TE IUBESC ENORM SI TU NU-TI DAI SEAMA)!




Statusuri de prietenie nr.9:

te iubesc sa nu uiti niciodata:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.10:

Ore intregi m-am chinuit sa rezolv o problema,

Si-acum,...am o si mai mare dilema:

Ka nici problema nu am rezolvat

Si,... cred ca si-ntalnirea am ratat!




Statusuri de prietenie nr.11:

Inlok de urare, itzy pun o-ntrebare (da' sincer):

-Ma iubesti,.....sau doar marunt din buze ma vrajesty?




Statusuri de prietenie nr.12:

Te iubesc ,ti-as demonstra, daca si tu m-ai lasa!




Statusuri de prietenie nr.13:

Nu te tine sa te'ndragostesti de mine;)




Statusuri de prietenie nr.14:

ggggggggggggggggdfdgfhf




Statusuri de prietenie nr.15:

daca dragostea dispare viata mea nare culoare si doare tot mai tare unde esti tu oare?:)):)):D:D:D:D




Statusuri de prietenie nr.16:

te iubesc ,...da mi-sti paralela,

te doresc,.....da' nu te suport




Statusuri de prietenie nr.17:

Te IuBeSc TaRe TaRe DiMa...........................




Statusuri de prietenie nr.18:

stau si ma uit la tine ca, ati place de mine




Statusuri de prietenie nr.19:

sa nu ai incredere niciodata intr-o fata ca daca vezi ca nu iese afara sau nu sta cu tn .Baiete dai papuci nu astepta sa tii de ea. comentariu facut de LUC@




Statusuri de prietenie nr.20:

am invatat ca e o prostie sa iubesti baiatul care te considera ca o sora



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu