Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Te ubesk oanaviorella




Statusuri haioase nr.2:

Diagnostic dur;

Nu cred k’ pot sa-ndur!

,,Iubire acuta!

Da,.....inima-i pierduta!’’''




Statusuri haioase nr.3:

decat paine cu slanina

de la o baba straina

mai bine o paine arsa

de la o fata frumoasa





ce-ar fi viata mea daca tu na-i fi

inima ar plange chiar si sufletul ce-ar fi viata mea daca tu na-i fi

o alta femeie nu as putea iubi




Statusuri haioase nr.4:

te iubesc




Statusuri haioase nr.5:

vreau sa fiu o lacrima care sa se nasca in ochii tai, sa-ti cada pe obraz si sa traiasca pe buzele tale




Statusuri haioase nr.6:

mai mult decat prieten este cel kre iti spune k te iubeshte.....cel kre intr'adevar te respecta.... cel care nu este un porc si nu are respect fata de o fata...eu am un prieten asha cum am vrut eu sa fie...dar dak un baiat va spune k va iubeshte nu va lasati prostite de ei din prima noapte, din a2-ua; va spun, sigur e mai bn...




Statusuri haioase nr.7:

Traiam rectiliniu si uniform,.....pan-ai aparut tu la o intersectie;

De-atunci m-am debusolat si nu mai am directie.




Statusuri haioase nr.8:

Ce`a fost, a fost frumos! Pot spune ca era chiar super delicios! Dar acum totul s`a schimbat. Ciudat,dar nimic nu mai e adevarat!




Statusuri haioase nr.9:

:x




Statusuri haioase nr.10:

Cand tzi-ai demonstrat talentul,

Ai doborat clasamentul!...;))

Parea ca ai succes,....

Cu mine insa nu tzi-a mers! ;))




Statusuri haioase nr.11:

fara iubire , lumea ar fi pustie ...




Statusuri haioase nr.12:

Imi pare rau ca te-am jignit, te-am injosit, te-am ,ponegrit,....

Da' ,........ zii ,,merci'' k' nu te-am shi pocnit!




Statusuri haioase nr.13:

nu-s ptr toti, 'is doar pt unu ............eu te besk uh ma besty ,hai sa lasam gura lumii sa vorbeasca si sa plecam mai departe doar noi doi ...................te beskk:*:*:!!!




Statusuri haioase nr.14:

Poate nu SaNt lA FeL De fRuMOaSa cA Ea ...PoAtE Nu sTiU Sa fAc cE FaCe eA ..DaR Ce fAc EU sTiI DoAr tU..Ce fAcE EA Stie ToT CaRtieRuL !!!! by ccristyna_95




Statusuri haioase nr.15:

poate shtii ,poate nu shtii,....iubirea nu este dekt cel mai frumos , cel mai placut sentiment DAR, shi cel mai dureros ....toti cadem prada iubirii si ne face bine intr'un fel ca putem iubi o persoana sau chiar jumatatea destinului nostru..




Statusuri haioase nr.16:

Impachetez lucruri reale, shi imaginare,....

Shi sentimente ce tzi-am pus candva la picioare,...

Ma pregatesc sa plec cu ce-i al meu,....

Shi , oricum, pentru tine n-au valoare!

Ahhh!....uitasem; ti-am mai adus o floare!




Statusuri haioase nr.17:

viata e frumoasa, sa te bucuri de ea..... sa nu te desparti niciodata ea ea




Statusuri haioase nr.18:

nu yuby un blond

ca e vagabond

cy yubeste un brunet

ca e mai destept




Statusuri haioase nr.19:

I live more in my dreams. ....I LOVE MORE IN MY DREAM!




Statusuri haioase nr.20:

!!!!SpUnE ceva si ea te vrea!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu