Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

dragoste cu nabadai o yubyre cu scantei..::))




Statusuri smechere nr.2:

Te iubesc, te doresc du-te dracu ca glumesc




Statusuri smechere nr.3:

Am aparut pe ecranul color al vietii tale

imbracat in alb-negru;

N-am nimic cu care sa te dau pe spate,

doar ....un suflet integru!




Statusuri smechere nr.4:

Zambeste celor care te urasc……Sa simta ura ta….Zambeste celor kre te ubesc…Sa simta dragostea ta, iar dak cei pe kre ii iubesti t…e ignora…, zambeste sa simte indiferenta ta….




Statusuri smechere nr.5:

M-am deshteptat........shi vezi, k nu mai suntem in acelashi film!























































M-am deshteptat.........shi nu mai suntem in acelashi film!

Eu zik s-o lasam balta,......vezi k ne chinuim!




Statusuri smechere nr.6:

Acum ma uit pe geam si zâmbesc .. Ca-s totusi amintiri frumoase în care inca ma regasesc !:-x




Statusuri smechere nr.7:

tu ai iubit-o.....dar ea era prea mica... da' tie nu iti pasa ce zik cei din jur




Statusuri smechere nr.8:

Ti-as trimite o garoafa... inekata in parfum...dar tu mandro esty departe...si se scutura pe drum..:*




Statusuri smechere nr.9:

timpul trece prea repede pt a te astepta;)




Statusuri smechere nr.10:

eu am o poveste cum cred k la nimeni nu s-a intamplat...iubitul meu actual este fratele fostului meu iubit...




Statusuri smechere nr.11:

sport




Statusuri smechere nr.12:

O... dupa ea eu ma topesc,dupa tine cred ca mor ,dupa parfumul tau, cred ca ... e mai bine!!!




Statusuri smechere nr.13:

te vreau langa mine...




Statusuri smechere nr.14:

De la distanta pare mica rau dar,de aproape e chiar imensa in sufletul tau! Nu o ai nici tu nici altii ,e genul de fata care nu se baga in relatii,,,,,,multi au incercat sa o aiba in pat dar au esuat:(( E greu sa ajungi la ea firesc ,sunt multe ca ea da nu stralucesc:*




Statusuri smechere nr.15:

te iubesc, te doresc, dar stii.... ca eu glumesc ! :P




Statusuri smechere nr.16:

Dacă aş fi o pisicuţă aş iubi un motănel dar aşa sunt o fetiţă şi iubesc un baieţel…




Statusuri smechere nr.17:

daka soarele n-ar rasari, pamantul ar fi pustiu,dak stele n-ar fi pe cer n-aveam ce sa vedem noaptea.... dak uh n-ai fi eu pe cine ash mai iubi?




Statusuri smechere nr.18:

Te ubesk elenamihaela64




Statusuri smechere nr.19:

Nu regreta un lucru care candva te-a facut fericit!!




Statusuri smechere nr.20:

Te pierzi in kristale de lakrimi amare(snt fata) allex_gabitza_95



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu