Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

te besck YuByReA mEa!




Statusuri iubire nr.2:

daca-ti pierzi iubirea...nu uita caut-o pe alta




Statusuri iubire nr.3:

Lumina Oraselor Vegheaza Etern




Statusuri iubire nr.4:

mi-aduc amintee` cat de mult ma iubea.Si`si zicea`:Fratee`. nu pot trai fara ea`.







Orice ar fi stiu ca ma iubeste pana la cer` :X Cu sufletul lui de baiat de cartier !







●Mereu vei căuta la ea●Tot ce adorai la mine cândva●







in dorinta de a fi destul de buna pentru tine,am devenit mult prea buna pentru tine.







Am ramas aceeasi Fata de care stiai si-atunci``.Dar acum nu mai sunt Papusa pe care, când n-o vrei.`o arunci







Fitzele mele nu`ti plac,dar pentru mine faci orice`!







zi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pentru tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma.Ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul.







Degeaba imi spui ca ma iubesti:X kand u nu imi dovedesti:-J`, asa ca mai bine taki din gura si gaseste alta minkiuna `




Statusuri iubire nr.5:

Tot ce vreau sa-ti spun e ca te iubesc si te voi iuby pentru totdeauna.Esty viata mea. TE IUBESCC!!!!!




Statusuri iubire nr.6:

de ce ma ocolesti cand poti sa ma iubesti...love




Statusuri iubire nr.7:

Intr-o vara frumoasa s-a intamplat ceva frumos; un baiat cu par de aur mi-a luat mintile; in fiecare secunda ma gandesc la el si imi este foarte greu sa nu il vad, sa nu-mi zambeasca, sa nu-l sarut; mi-e dor de uh te besc:*:*:**:*:*:




Statusuri iubire nr.8:

trandafirul iubirii s-a stins dar altul infloreste




Statusuri iubire nr.9:

t`besk




Statusuri iubire nr.10:

Luna e departe stele in cosmos iar gandurile in nori^^




Statusuri iubire nr.11:

dragostea n-o irosi ,nu vrei ca sa pleci timid ,uita-te in ochii mei si spune-im ca ma iubesti




Statusuri iubire nr.12:

putzini sunt cei kre pot vedea farmek in mizerie...




Statusuri iubire nr.13:

iubesc in felul meu, .....discret , tacut,...da' ku patima!




Statusuri iubire nr.14:

te voi iubi intr-una ca mi-ai fost draga ca luna,te voi iubi mereu chiar de esti dusmanul meu.Te iubesc




Statusuri iubire nr.15:

Cei ce se iubesc,se cauta !Daca ii risipeste vantul...se intorc in genunchi unul langa celalalt...””




Statusuri iubire nr.16:

iubeste,iubeste si gandeste bn sa nu spui iubit unui TAMPIT....




Statusuri iubire nr.17:

Te iubesk :** Bitza ~~ enorm!!!by kosmy:**:**:**:**




Statusuri iubire nr.18:

I love you oanaviorella




Statusuri iubire nr.19:

ANDRA:Te iubesc si te ador Fara tn simt ca mor Tu iubesti pe alt cineva Eu iubesc fiinta ta Ti-am mai spus asta o data DAr tu ai plecat de data Apoi cand te-ai sarutat Sufletul gol mi-lai lasat Asta-i viata na-i ce ii face Eu sunt prins intr-o carapace Carapacea iubirii,a sperantei si a unor linii Linile vietii mele in caree vom sta cu ele!!!!!!!;((;((;((




Statusuri iubire nr.20:

[:x] Orice s`ar intampla el p mne` ma ubesjte`[:x] .. Eu sunt fetitza lui.. sji fara mne`nebunesjteeee` [:x]”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu