Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

daca nu ai ochii caprui atunci.....




Statusuri iubire nr.2:

Love is for fre allex_gabitza_95




Statusuri iubire nr.3:

Dimineatza nu pot manka, ma gandesk la tine,.............la pranz nu pot manka, ma gindesk la tine.....................seara nu pot dormi, mi-i FOAME!




Statusuri iubire nr.4:

:-|>:):-|:-|:-|>:):-|>:):-|:-|>:):-|>:):-|>:)>:)>:):-|:-|:-|>:)>:):-|>:)>:):-|>:):-|:-|>:):-|>:):-|>:):-|:-|:-|:-|:-|>:):-|>:):-|>:):-|>:):-|:-|>:):-|>:):-|>:)>:)>:):-|:-|:-|>:):-|:-|:-|>:):-|>:):-|:-|>:):-|>:):-|>:):-|:-|:-|:-|:-|>:):-|:-|:-|>:):-|>:)>:)




Statusuri iubire nr.5:

te-am IUBIT ca pe propriul frate iar tu de loc




Statusuri iubire nr.6:

daca tu Ady, nu ai fii, la cine m-as gandiii... noapte si zii pe cine as saruta, zi de zi iubirea mea daca nu gurita ta; te pup si te iubesc, pt tine eu traiesc....te iubeste mult, mihaela




Statusuri iubire nr.7:

versuri




Statusuri iubire nr.8:

iubeste doar atunci cand crezi k esti iubitha




Statusuri iubire nr.9:

eu te iubesc la nesfarsit,... bebele meu




Statusuri iubire nr.10:

regret ca te-am vazut,regret ca te-am cunoscut, regret ca te-am iubit, regret ca ne-am despartit :((:((:((:((:((




Statusuri iubire nr.11:

Te...yubesc...mult de tot iar uh nu ma bagi inseama cum drk sa ma vb




Statusuri iubire nr.12:

Frumoasa-i prietenia

Sa n-o lasam sa moara

E ca o amintire

A anilor de scoala




Statusuri iubire nr.13:

te iubesc atat de mult ............ esti inima si viata mea!!!!!!!




Statusuri iubire nr.14:

Cu bani nu cumperi iubirea!!! Ei nu aduc fericirea!!!




Statusuri iubire nr.15:

Te iubesc, Alex! Nu te voi uita niciodata!:d




Statusuri iubire nr.16:

credeam k esti modesta si timida,

nu esti k ELE

da' TU,...visezi la nopti rebele

in hoteluri de cinci stele...




Statusuri iubire nr.17:

Dumnezeu a facut pamantul, luna si vantul; mama m-a facut pe mn ka sa te iubesc pe uh




Statusuri iubire nr.18:

nu iubi un fotbalist ca-i un lucru foarte trist cand e dragostea mai dulce el ea mingea si se duce




Statusuri iubire nr.19:

e greu cand stii ca fiinta iubita , acum este cu persoana pe care o urassti cel mai tare...




Statusuri iubire nr.20:

iti doresc ca-n asta viata...sa urci scarile iubirii,si pe dealul ce vei merge...sa rasara trandafirii,un cer albastru fara nori deasupra ta sa fie ...sa ai in viata multe flori...succes si fericire!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu