Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

hya ma cheama dana :)




Statusuri pentru messenger nr.2:

k

:-*

:-*****************




Statusuri pentru messenger nr.3:

Fara ziduri intre noi,

Fara lacrimi arse,fara ploi

Si fara tine.[;x]




Statusuri pentru messenger nr.4:

yubeshte ce vezi, yubeshte ce crezi, UBESHTE...




Statusuri pentru messenger nr.5:

“Dau rime coerente .. Te ard la sentimente .. Tzi se pare un miraj .. Eo iti spun k n`ai curaj .. Intra`n anturaj .. Fac ce fac shi te scot din peisaj ..”




Statusuri pentru messenger nr.6:

''sa iubesti nu e nimic, sa fi iubita e ceva, sa iubesti si sa fi iubita e...''




Statusuri pentru messenger nr.7:

te iubesc, te iubesc, de o mie de ori te iubesc alex .-love




Statusuri pentru messenger nr.8:

daca ai fi o lacrima in ochii mei nu as mai plange niciodata de teama sa nu te pierd




Statusuri pentru messenger nr.9:

boraqa_miqa




Statusuri pentru messenger nr.10:

inainte nu te iubeam:P

akum te iubesk ca la inceput:D:D:P:P




Statusuri pentru messenger nr.11:

SĂRUTUL



Tu ştii să mă iubeşti în felul mării;

ori prea învolburat, ori prea tăcut.

Îţi simt pe buze febra aşteptării

când pui pecete nopţii c-un sărut.



Sărutul tău, sărutul unei stele

ţărmul şi marea-mbrăţişând la fel,

Iscă vulcani şi jarul gurii mele

pare un crater prefăcut inel.



Tu ştii să mă iubeşti cu-aşa ardoare

încât renaşte-n mine duh ceresc

Şi-n suflet îmi ridici din nou altare,

cutremurându-mă să te iubesc.



Elena Victoria Glodean

(din volumul de autor”Intre doua taceri”)




Statusuri pentru messenger nr.12:

iti cer iertare....

daca durerea k-am plecat

va fii mai mare

decat norocul k-am venit..




Statusuri pentru messenger nr.13:

Primul lucru care te ingrijoreaza dupa ce spui ,,te iubesc'' este.....dak ti se va raspunde la fel!




Statusuri pentru messenger nr.14:

Gandeste-te la noi,.....la ce a fost frumos......si inceteaza sa mai fii orgolios!




Statusuri pentru messenger nr.15:

I love you.I like you,Ai vrea tu!!!




Statusuri pentru messenger nr.16:

un baiat vroia sa fie k mn,shi yoo am vrut sa fac mijto de el,dar apoi am incercat sa il iubesk k adevarat...el imi spune k ma iubeste dar nu'sh ce sa cred...il iubesk dar poate k shi el simte acelasi lucru pt mn:):X:-*Te Yubesk!!![A_ _ _ _ y];):x:-*




Statusuri pentru messenger nr.17:

sosoi alexandra adriana curtisoara-jorg.....in apropiere de tg jiu ...ce mai mare curva si panarama din toate cate cunosc thytzaqfitzeksatezapaceask.....id ei id de zdreanta




Statusuri pentru messenger nr.18:

Dragul meu, mereu am visat

Acel lucru prea minunat...:X

Shi poate k Dumnezeu ne-a auzit

Shi ne-a indeplinit

Visul cel mult dorit.



Te iubesc sufletselul Meu [:X ] cu dedicatsie

pup:*




Statusuri pentru messenger nr.19:

Dragostea este mare dar nu are nici ea scapare ,ea va exista mereu dar asta stiu doar eu




Statusuri pentru messenger nr.20:

Tot ce simt yo ptr tine nu-i vrajeala e iubire , adv ce nu piere niciodata;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu