Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

ai facut o greseala ....sa minti....putea sa fie si o cale mai buna...

Ai mintit pentru ce...pentru cnv care nu tine la tn..tu nu vezi ca te iubesc...

dar ai ales sa ma minti...si asta ma durut..




Statusuri triste nr.2:

Cad cateodata prada gandurilor,amintindu-mi de ceea ce a fost si-imi doresc sa fi continuat si acum...




Statusuri triste nr.3:

tu spui ca ma iubesti... c ma dorsti ... dar eu stu ca dor vrei sa ma folosesti...!!




Statusuri triste nr.4:

stii abia cind miam dat seama ca te perd am intels ca te iubesc ca fara tine nuie viata




Statusuri triste nr.5:

nu am stiut sa profit atunci cand puteam avea totul doar dupa mia dat seam ca te iubesc dar era tarziu tu erai departe si eu plang in fiiecare noapteti




Statusuri triste nr.6:

cand inima iti va plange sa sti ca va urma ceva rau

din partea lui alina pentru toate fetele




Statusuri triste nr.7:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec





Imi cade o lacrima de suparare din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…































A rasarit o stea pe cer ..am incercat sa o privesc ...se pare k akum..numai la tine ma gandesc ;x:X:X




Statusuri triste nr.8:

Cand femeia spune Nu, insemana Poate, cand spune Poate, inseamna Da. Si daca spune Da ? Inseamna ca nu`i femeie. :));)




Statusuri triste nr.9:

eu aici uh acolo nush c sa mai fac mie dor de tine




Statusuri triste nr.10:

ai sa regreti cand nu voi mai fi ji ai sa plangi in fiecre zi...cand tu ma chemi nu voi veni,regretele sunt prea tarzi...




Statusuri triste nr.11:

nimenu mu merita lacrimile tale




Statusuri triste nr.12:

pfui




Statusuri triste nr.13:

cel mai rau fel in care simti absenta cuiva,este sa stai langa el si sa stii ca nu va fi niciodata al tau:((:((:((:((:((:




Statusuri triste nr.14:

Unele lucruri sunt intr-adevar atat de negre incat ne sperie chiar si pe noi,cei care le gandim si le imaginam..... By Alex Cro-Cop




Statusuri triste nr.15:

Invata Sa Traiesti , Si Nu Iubi Cu Foc , Ca Cel Ce Te Iubeste , Iubind Isi Bate Jok By_Ingerash




Statusuri triste nr.16:

as vrea sa cred ...... sa pot visa.....sa te aduc de partea mea ...... as vrea ca timpul sal opresc....sati spun de fapt cat de moolt eu te iubesc.....




Statusuri triste nr.17:

Inflacarata pasiune ce.... ....arde nestinsa in mine....Ce am iubit?? [ Am iubit un pacat ] Dar dulce'i pacatul.Sau un blestem sa fie,sa iubesti ceea ce e interzis...Iubesc cum nu credeam k se poate iubii Dar ce folos,atunci knd totul este prea tarziu.Plange inima,suspina sufletul,tremur si ascund ochii inlacrimatzi,ma inchid intre patru peretzi visandsperand k te vei intoarce.Pana atunci...[ plang...plang...plang...]




Statusuri triste nr.18:

paktul meu trebuia pedepsit...

si tu ai stiut cum sa fci asta :(

imi pare rau ...desi regret

tu n-ai sa mai fii a lu' ana :(

pt fanta




Statusuri triste nr.19:

te iubesc dar u ti-ai batut joc de mn ...........nu merita sa iubesti pe unul careia nu ii pasa de tn




Statusuri triste nr.20:

daca ai lacrima stergeo pentru ca nu merita sa plangi pentru nimik



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu