Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

chear dak jtiu k esti departe k s t vad imi este greu.....o cale lunga ne desparte,dar eu t port in gand mereu




Statusuri triste nr.2:

De ce iubirea nu ramane dupa ce mori? adica.. ramane dar dupa o vreme dispare...deci tot degeaba... si in ceea ce priveste durerea... ea ramane...pt ca cineva tot este indurerat de moartea ta... si durerea aceea ramane pana moare si persoana in cauza...dar o transmite la altcineva ... and so on... iubirea invinge ura si durerea doar in povesti...copii, trezirea:-j pe pamant iubirea e doar un sentiment care se uita




Statusuri triste nr.3:

Am invatat ka trebuie sa ii las pe altii sa'si decida soarta si sa pot sai inving la greu ei au vrut ca pe parcursul timpului sa ramana expirati si fara valoare dar la inceputul scolii o sa'si dea seama cat de nevalorosi sunt fr mine si fr pr mea cn jt cn




Statusuri triste nr.4:

say`..ok...say that` it`s gonna` be` write...;x`




Statusuri triste nr.5:

Sunt departe de tine asa ca dute departe sa nu fiu aproape de tine...




Statusuri triste nr.6:

De multe ori in viata ..

Cand totul e pierdut ...

Mai trage o speranta

In cine ai crezut.




Statusuri triste nr.7:

te-am iubit k un prost..sh ink te mai iubesc...pt k u in inimioara mea mereu vei avea un lok....




Statusuri triste nr.8:

parca noi fetele suntem facute sa suferim...sa fie blestemat baiatul kre a facut o fata sa planga.....pt toate fetele ma numesc madalyna si il urasc pe fostul meu prieten..x(--dar parka totusi il iubesc:X:X




Statusuri triste nr.9:

apus de soare apus minunat

vino-ncoace sa traim ce-a fost uitat sa trim clipele de la inceput sa vedem ce-a fost in trecut

apus de soare ne revedem cu aceeasi poezie mereu!!




Statusuri triste nr.10:

hai pa




Statusuri triste nr.11:

Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi.




Statusuri triste nr.12:

Te IuBeSc ToAnK sI tE vOi IuBy ToAta ViAtZa Mea

ImI LiPsEsTi TaRe MuLt




Statusuri triste nr.13:

Te uiti la mine , ma privesti cu atata ura ...cu ce ti`am gresit...?? seara la culcare am avut acelasi gand,iar in vis ingerul mi`a raspuns ....Ca te`am iubittt.....:((:((




Statusuri triste nr.14:

Ai plecat si mai lasat singur si nu voi uita asta:(




Statusuri triste nr.15:

Viata poate sa iti ia orice, dar nu omul care te iubeste, ptr k atunci ar insemna k ti-a luat totu' :(




Statusuri triste nr.16:

Te iubesc dar tu nu ma'ntelegi...esti tot ce am ,esti viata mea




Statusuri triste nr.17:

poate nu stiu sa iubesk...dar sigur stiu sa sufar




Statusuri triste nr.18:

De ce in clipa asta grea nu mai vrei sa fi cu mine,sa ma saruti,sa ma alinti j sa-mi juri iubire...dc nu mai vrei?




Statusuri triste nr.19:

tristetea e sora mea geamana, nu ma lasa singura nikiodata j e mereu langa mn :(




Statusuri triste nr.20:

te-am avut te-am pierdut sh te vreau inapoi viatza mea ......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu