Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Nu PlAnGe K s'A tErMiNaT, zAmBeStE k S'a InTaMpLaL...




Statusuri triste nr.2:

...Aduti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai sa incerci sa ii schimbi pe ceilanti..:(:(:(




Statusuri triste nr.3:

k team plaqt e vina mea.....k team cunoscut e vina ta.....dar k te iubesc shi nu te pot uita a cui e vina?!?!?!?!:((:((:((




Statusuri triste nr.4:

Tocmai un inger s-a ridicat la cer;

Cu o privire blanda cum era de fel;

Si doar cateva cuvinte sunt de spus:

-Te iubeam si sper unde esti sa ai parte de ce-ti doresti.

-Si inca te iubesc.




Statusuri triste nr.5:

o privire si mia dat gata mi-ai luat mintiile mi s-a pus pata peste tot te vad numai pe tine ..daca ai fi o salcie la mal m-as face rau la umbra ta...




Statusuri triste nr.6:

vine o vreme cand trebuie sa tragem o linie neagra, si sa facem socoteala...Cateva momente knd era sa fim geniali, cateva momente knd era sa fim frumosi, cateva momente knd era sa fim fericiti........




Statusuri triste nr.7:

yo te iubesc,tu ma iubesti,ne iubim amandoi,suspinam si regretam,ca nu vom mai avea pace...iubire interzisa,se numeste-anoastra soarta,cat si dupa moarte,ale noastre glasuri nu vor mai tace...(b)




Statusuri triste nr.8:

In lipsa ta mi-e greu,



Si suferinta si tristetea pe care am avuto pt tn;



Nici nu stiu cei fericirea daca uh tu de zi ma faceai sa plang;




Statusuri triste nr.9:

..Viatza e fakuta din trandafiri...dar si trandafiri au spini...




Statusuri triste nr.10:

Eu mor dupa dragostea lui

Şi el habarnare,

Eu chear il iubesc

Dar pe el nu-l doare.

-Sa sti k nu e un simplu joc

In inima mea era mult loc

Dar acum din vina ta

Nu mai e deloc!




Statusuri triste nr.11:

Cand tu ma vei iubi eu nu te voi mai iubi




Statusuri triste nr.12:

InCeRc Sa-tZi EvIt PrIvIrEa CaCi Se PaRe Ca AcOlO sE aScUnDe IpOcRiZiA....:|:-




Statusuri triste nr.13:

nu m-asteptam ca de maine am sa raman fara tine si ai sa.mi rupi sufletul,daca tie iti e mai bine sa nu mai stau langa tn eu am sa fak cum spui uh`....n.ai vrut ca sa tii langa tine un suflet ce ti.a vrut bine....ti-a fost aproape mereu....[:(][ :-




Statusuri triste nr.14:

Knd te simti jos...nu te da batut contiuna sa lupti pentru ca curajul tau, puterea ta, se vad doar cand mergi mai departe indiferent de probele vieti




Statusuri triste nr.15:

sunt momente in viata knd simti absenta cuiva atat de tare inkat ai vrea sa-l scoti din vise si sa-l imbratisezi...




Statusuri triste nr.16:

Iarta-mi visarea si trezeste-ma!




Statusuri triste nr.17:

ne-am vazut ne-am placut ne-am sarutat ne-am iubit ne-am racit shi mai apoi ne-am despartzit




Statusuri triste nr.18:

aici sunt eu..... dar fara glas.....pastreaza-ma la orice pas!




Statusuri triste nr.19:

dragostea imbraca multe fete iar inima care nu o reunoaste e cu adevarat saraca..coralia_szocs




Statusuri triste nr.20:

stiu k nu m-ai iubit si nush dak ma vei iubi vreodat.dar eu lupt pt asta...poate vom reusi sa nu mai asc de lumea rea si sa fim din nou impreuna si sa ne iubim...chiar dak voi incerca cv nou...dak u imi vei dovedi k ma iub nimeni nu ne va mai desparti...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu