Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

si deziluziile isi au rostul lor in viatza: te trezesc din vis!! by [see the world in a pink way]




Statusuri triste nr.2:

in cautarea drumul spre tine...




Statusuri triste nr.3:

uni numi merita lacrimile.............busy i'm killin




Statusuri triste nr.4:

nu poti antinge stelele...

nu poti imbratisa aerul...

nu poti stinge focul neaprins...

dar poti zambii atunci cand inima iti sangereaza..




Statusuri triste nr.5:

daca baiatul iubit nu te mai baga in seama pentru ca zice ca iai facut pe prietenii lui sa isi bata joc de el eu iti zic sa faci asta:sa suferi da sa nu i areti ca faci asta aratai ca nuti pasa




Statusuri triste nr.6:

SuPaRaT PlS DnD k ArUnK Cu IgNoRe In TiNe...




Statusuri triste nr.7:

mi'e dor d vremurile bune...:-




Statusuri triste nr.8:

oricat de chinut de viatza sunt..chear daca p un fir de atza mi-e speranta ..at de incet n-am sa razbar..urata si amara-mi va fi viata




Statusuri triste nr.9:

te iubesc kum nam mai iubit pe nimeni dar uneori ma faci sa cred k u nu ma iub oare ma iubesti?:X:X::(:(




Statusuri triste nr.10:

t i-am daruit toata dragostea mea tu erai viata mea dar ai ales sa uiti sa treci peste asta nepasanduti ca poate ai lasat o inima ranita in urma care sufar si plange acum cand ai plelat mi-ai luat si viata si inima ma simt goala :(( nu te inteleg spuneai ca sunt totul pt tn erau doar cuvinte in vant :((:(( si cu lacrimi in ochy iti spunpt ultima oara




Statusuri triste nr.11:

cat timp te-am iubit n-ai vrut sa sti de mine

aqm knd am incetat sa o fak,ti-ai da si viata pentru mine




Statusuri triste nr.12:

......aceasta este pt fiecare zi in care nu ai fost langa mine, pt fiecare lacrima care a curs pt tine si pt fiecare clipa in care nu ti'ai amintit de mine.....aceasta e pt cel cu ochii de ciocolata




Statusuri triste nr.13:

am sa plang pr tot ce-am trait am sa plang pt kt ne-am iubit .......daca ai sti cat a-si vrea sa-ti vb...... sa-ti mai spun ca si azi te iubesc ..........n-a fost niki un vis in care eu nu te-am atins mie dor de tn in fiecare zi .........cine m-ar iuby nu te poate inlocui ca tn nimeni nu a-r mai fi....... a-si face orice sa te mai pot avea chiar daca esti acum cu altcineva by alinutza




Statusuri triste nr.14:

viata e prima curva care m-a fakut sa sufar:((




Statusuri triste nr.15:

Incep sa te urasc pentru k m-ai umplut de vici.Fumez clipe ca si cum as bea sentimente,beau vise ca si cum as bea iubire,ma droghez cu sperantza.Poate nici nu ai stiut mereu sau poate nici nu sti,nici acum,ca ai reusit sa furi o parte din minesi s-a ascuns o data cu tine.Eram ca o apa limpede cand ai venit tu si ai aruncat o piatra in mine iar eu am inceput sa fac valuri.Eram fericita cu ele ma faceau mai frumoasa mai plina de viatza dar in final m-am tulburat.Vreau sa vina cineva sa se oglindeasca din nou in claritatea mea dar pentru asta am nevoie de aceea parte din mine care e la tine.Vreau sa ne reintalnim sa-mi iau inapoi ce este al meu dar imi este frica.Poate in fatza ta eu nu ma voi putea stapani si voi face din nou unde fara sa vreau.Mai bine nu ne mai vedem caci voi suferi mai mult.Incep sa te urasc din nou caci ai fost singurul care a reusit sa ma descompuna ai fost singurul care a reusit sa ma transforme intr-o marioneta dar iti multumesc!




Statusuri triste nr.16:

Daca iubirea vietzii te paraseshte ,

Daca persoanele mult indragite au murit ,

Daca ramai singur , nu plange!

Mai este cineva , cineva care te iubeshte ,

O/il vei cunoaste in ultimul moment!

Viatza are multe surprize...

TU ESTI UNA DINTRE ELE!




Statusuri triste nr.17:

Eram copii

Era frumos ,era ca in poveste

Era atunci era si-a fost .

Era si nu mai este !




Statusuri triste nr.18:

ai uitat d mn

ai uitat d noi

ai uitat..



d zilele kre le petreceam impreuna..



ai uitat...ji acum plang ji sufar in tacere...



nu cont..acum u ejti fericit langa alta..:(




Statusuri triste nr.19:

Nu-mi spune ca ti-e dor...n-am sa te cred

Sa fim iar impreuna rost nu vad

Vreau sa uit de tine,vreau sa uit de mine..

Nu ma cauta,sa stii ca nu e bine

Incearca sa intelegi ce spun acum.




Statusuri triste nr.20:

te simt aici chiat daca esti departe..timpul ce a trecut ne desparte...trupul tau il simt langa al meu..saruta-ma cum ai facut-o prima data...asi vrea sa intelegi cat de mult imi lipsesti.. by byby



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu