Mass-uri

Mass nr.1:

DnD aM pLeCaT cU cAmILA lA pEsCuIt




Mass nr.2:

Culmea matematicii: sa te intalnesti cu o necunoscuta, sa incepi prin a-i desface parantezele, sa introduci intregul in fractie si sa astepti noua luni ca sa obtii rezultatul 1 !:))




Mass nr.3:

nu'sss din zahar si dulceata...sunt din angelli si gheta....




Mass nr.4:

mai bn sa te bata mata decat tactu




Mass nr.5:

Traieshte-tzi viatza,....mai las-o'n mortzii ma'sii de curiozitate,

K mori prea repede,....shi-atunci de-acolo dintre ingeri

O sa-mi tot dai dreptate!




Mass nr.6:

Ce nu se stie,..n-are cum sa raneasca



Kr va rog sa votati! :->




Mass nr.7:

Dragostea mea nu poate fi cumparata nici q toti banii din lume! ;-)




Mass nr.8:

vad ca reusesti sa-ti indeplinesti cu brio functia de petic emotional pentru toate d-soarele "ranite" care iti ies in cale




Mass nr.9:

Incearca singur sa te-aduni,

Sa n-asculti tot timpul doar minciuni...




Mass nr.10:

comunicat catre tara..."aseara la maternitatea Polizu, mama prostilor a nascut tripleti"




Mass nr.11:

dianaelenarotaru




Mass nr.12:

Te iubesc...dar tu nu

Te ador...dar tu nu

Nu te urasc...dar tu da




Mass nr.13:

mergea fata si nebunu si intreaba cate unu ma iubesti te iubesc da ignor ca te parlesc




Mass nr.14:

ejti prost de bubui dal mai departe




Mass nr.15:

Daca esti aurolac trimite mai departe. :P




Mass nr.16:

Intotdeauna sa-ti dai seama pe cn ai langa tn,intotdeauna sa stai cu persoanele care tin cu adevarat la tn,Intotdeauna sa perseverezi,intotdeauna sa continui cnd toti ceilalti iti spun sa renunti,intotdeauna sa faci ce iti spune inima,intotdeauna sa crezi ce vrei tu sa crezi...niciodata sa nu ai incredere in privirea unui tip,niciodata sa nu ii spui ca il iubesti,niciodata sa nu ii spui cat il vrei,FRUMOASA E LUNA SI CERUL INSTELAT SI PROASTA E FATA CE CREDE IN BAIAT!!!




Mass nr.17:

Ce parere ai despre mine?? (sincer)

1.Nu te cunosc

2.Nu ma intereseaza persoana ta.

3.Ai reprezentat ceva pt mine

4.Reprezinti ceva pt mine....

5.Te urasc

6.Lasa figurile

7.M-am saturat de tine

8.Prezenta ta ma lasa rece

9.Te iubesc

10.Tin la tine ca un prieten

11.Esti de treaba

12.As vrea sa fim mai mult decat amici

13.Tin la tine mai mult ca la un prieten..

14.Vreau sa ne combinam.

15.Daca nu as avea prieten m-as combina cu tine

16.Vreau sa ne combinam...astept ras

skz de mass..l-am primit si eu..




Mass nr.18:

Trimite acest mess la toata lista si vezi ce litera primesti: A-sunt indragostit de tine B – doresc sa te vad C – doresc sa te intalnesc in curand D – te iubesc foarte mult E – te iubesc dar nu-ti spun F – sunt gelos G – vreau sa scap de tine H – esti rau/a I – imi place zambetul tau J – vreu sa te vad in vis K – imi esti simpatic/a L – te iubesc enorm M – ...nu stiu... N – nu ne vom mai certa O – te urasc. P – vreau sa-ti spun cuvinte R – te iubesc S – imi place cum ma privesti T – sufar pentru tine U – imi plac ochii.




Mass nr.19:

realitatea bate si platourile de filmare...

viatza e frumoasa, fara efecte speciale




Mass nr.20:

am invatat ca pentru lume tu esti doar o persoana dar pentru anumite persone tu esti lumea toata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu