Mass-uri

Mass nr.1:

Da-te mare,....striga mai tare,oricum nu ma impresionezi,...doar galagia e un afront la spirit, iar ea nu va putea fi redusa vreodata la tacere.




Mass nr.2:

Cand iti incerci puterile cu un urias,....vezi,....chiar daca-l rapui,... k se va pravali peste tine un munte.




Mass nr.3:

Great article, thank you again for writing.




Mass nr.4:

Din toata lumea asta,....mi-oi gasi shi eu pe cineva care sa ma iubeasca,....

Nu, nu tu esti aceea, ...tu te iubesti doar pe tine,...cariera si viitorul tau,...capricii cat cuprinde,...iar restul nu-s decat o cantitate neglijabila...




Mass nr.5:

This is exactly what I sought. Thanks!




Mass nr.6:

Back in school, .....




Mass nr.7:

If you don't live for something , you will die for nothing .




Mass nr.8:

Dak ai un vis,....nu-l lasa sa moara!




Mass nr.9:

Urasc oamenii cu doua fete ! Cu zambetul pe buze si cu capul sus, voi ajunge intotdeauna unde mi-am propus !




Mass nr.10:

SI-ASA-MI VINE SA PLEK....UNDEVA DEPARTE....SA UIT DE TOTI SI DE TOATE!




Mass nr.11:

Nu-i aºa k toate se întâmplã (sau nu) dintr-un motiv pe lumea asta???




Mass nr.12:

Nu-mi place sa ma impiedic in complimente!

Prefer sentimente!




Mass nr.13:

O bere rece iti face placere

Cand soarele arde cu-atata putere...

Si mai ales cand o dai tu, vere!




Mass nr.14:

Dispretul lor ma lasa rece,...nici nu te obosi sa-mi spui: lasa k trece!...

K nu are ce-mi trece...




Mass nr.15:

Deschideti ochii, treziti-va,......ca Dumnezeu nu impartea lumina celor ce uita sa o ceara....!




Mass nr.16:

Incerci sa schimbi realitatea?...

Ia o fasie si-ncearca, modeleaza!

Vezi rezultatul?...Doar se deformeaza!!!




Mass nr.17:

Joaca de-a oamenii mari are SHI consecinte pe care ni le luam din plin....




Mass nr.18:

e atata ura, invidie in jur,...

k n-am un' s-o mai pun, va jur!

da' eo-s mai milostiv din fire,

va dau si voua cata vreti

numa' carati-o de puteti!




Mass nr.19:

Feriti-va de fustrati,...sunt periculoşi. Şi cred că.... la mică distanţă de ei stau invidioşii. Da’ ăştia nu-s chiar aşa de păcătoşi, că invidia trece. Da’ frustrarea-i pe viaţă.




Mass nr.20:

Oare de ce oamenii sunt răutăcioşi...... chiar şi atunci când n-au nimic de câştigat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu