Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

numai fa obsesii ca nuti sta bine

lumea te uraste revino'ti la fire




Statusuri 2011 nr.2:

Eu sunt cum va place voua sunt la moda pe 2009 ... :X




Statusuri 2011 nr.3:

Am taiat lemne si mi-a sarit un pumn in ochi




Statusuri 2011 nr.4:

daca as fi un fluture mic ma-si ascunde intr-un plic daca plicul sar fi rupt as iesi sa te sarut




Statusuri 2011 nr.5:

te iubesk ,te doresk, date drak k glumesk




Statusuri 2011 nr.6:

Mare e gradina lui Dumnezeu,poarta e deschisa si prostii sar gardul...:-P




Statusuri 2011 nr.7:

N`ai altceva mai bun de facut decat sa`mi citesti statusu?




Statusuri 2011 nr.8:

Esti asa de dulce...si în?elegator...pacat k nu iubesc animalele...




Statusuri 2011 nr.9:

TrAiEsTe AsA InCaT NiMeNi S Nu Te ObSeRvE...DaR AtUnCi CnD LiPsEsTi.ToTi Sa Ti SiMtA LiPsA!:x:x:x

by[[MaTzZa]];)




Statusuri 2011 nr.10:

Continua tot asa poate intr o zi vei reusi sa sp sh uh keva intelgent...




Statusuri 2011 nr.11:

Viata este un parfum

si tot ce-a fost numai este akum

M-ai amagit,m-ai parfumat

iar akum eu te-am lasat




Statusuri 2011 nr.12:

baiat...cu...DACIE...caut...fata...cu...benzina....:))super tare...




Statusuri 2011 nr.13:

“Sy daca am Fitze...Sunt ale mele...Delok ale thale...Sy daca am...Sufar de mine...Sy nu sufar dupa tine.. ) ))))”




Statusuri 2011 nr.14:

Nu sunt bogat,sunt respectat in schimb,

Cand fac afaceri sar la gat,daten foc nu dau limbi,

N`ar fi rau sa te schimbi,umpic si nu uita…niciodata no sa-ntreci valoarea mea;)




Statusuri 2011 nr.15:

I went away ... away from home ... I'll be back ... just christmas! =))




Statusuri 2011 nr.16:

toti din jurul tau asteapa sa te schimbi dar isi vor da seama ca e o pierdere de timp pt ca tu suferi dupa cnv pe care lai iubit dar el a plk shi nu se va mai intoarce!




Statusuri 2011 nr.17:

tine-ma de ce vrei tu...numai de vorba nu!




Statusuri 2011 nr.18:

Fetele imi bat in geam... Nu aud, am termopan! © Arad




Statusuri 2011 nr.19:

____[:X]_______~}{~________[:X]`````DaK yOo sUnT sUbIeCt De BaRfA AtUnCi tU EsTi o tArFa____[:X]____~}{~____[:X]




Statusuri 2011 nr.20:

stii cand vom fi prieteni..? NICIODATA



by DyDu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu