Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

in caz de al 3-lea razboi mondial fetele vor primi pusti ,iar barbatii pustoaice!!:))




Statusuri 2011 nr.2:

Intra diru'

Zarva mare

Intr-un giveci se usuca o floare.

Se aseaza la catedra

Deschide catalogul si incepe monologul:

Ca nu-s florile udate , ca fersestrele sparte,

Ca perdelele sunt rupte, ca la noi in clasa pute

Ca nu suntem patrioti,ca suntem idioti. Ca ne tzinem doar de rele,ca facem numai belele...

Se plimba printre banci si se uita la desene

Unele sunt chiar obscene

Si se apuca de predat o alta lectie de kkt{bah la mn in cls ii km adevarat ce sp in mass-u' asta}By Alexandrita




Statusuri 2011 nr.3:

hay k va poopa Ionita:D:P:P:P:P




Statusuri 2011 nr.4:

Si pOate te doaRe knD pRieTeni itSi ziK : uiTe BA esTi pRost daK u n`O cautSi eA nu tE cauTha!! ji akM iTi viN iN minTe paSajeLe uRate knD te ganDesti La deSpaRtiRi si La inimi fRanTe.




Statusuri 2011 nr.5:

ce statusuri avetzi fratilor!v-atzi fkt totzi filozofi8-)




Statusuri 2011 nr.6:

shti ce ma face unikt.....felul meu de a fi...pot fi dulce...dak shti cum sa ma ei sau pot fi amara...:-




Statusuri 2011 nr.7:

>**Te IuBeSc Pe TiNe,iL aDoR pE El...Ma PlIcTiSeSc De TiNe ApOi sI dE eL>:)[:*:*]**




Statusuri 2011 nr.8:

AU AU !!! mi-a luat casa fok da las ca nui nik c iau cusca dela caine




Statusuri 2011 nr.9:

beAu sI f*T ca maSinA De CuSuT:)):))




Statusuri 2011 nr.10:

WTF?Are you looking at me casue i'm so cool?Of course!




Statusuri 2011 nr.11:

nu fii hot cu mine ca am trait printre hoti




Statusuri 2011 nr.12:

.T3 uItZi k FrAiEru In tReCuT__[]__sI’Ty dAi sEaMa cE’aI pIeRdUt__[]__CaNd Ma vEsY ZaMBiNd fRUmOs__[]__Yty dAi sEamA K eSti PROST__[]__ ”




Statusuri 2011 nr.13:

la femei e ka la fotbal dai si pleci .




Statusuri 2011 nr.14:

Ai vrea sa fii k mine..

Sa faci tot ce`ti doresti...

Crezi k nu observ qm ma privesti?...

Oare mai crezi in povesti?...

Poate m`ai crezut naiva...

Nu m`ai subestimat....

Dupa tot ce`ai faqt..in ochii mei ai pikt...




Statusuri 2011 nr.15:

cnd cnva te intreaba ce faci u sa ii spui rau dak te intreba cum ti'a mers astazi spunei tot rau dak te intreaba dc spunei k "te'am vazut pe tn"




Statusuri 2011 nr.16:

NU SUNT O PAPUSIK MIK PE BAZA DE ARC, VREI SA FACI CEVA PENTRU MINE?.....FA INFARCT!!




Statusuri 2011 nr.17:

Te-ai nascut in Recycle Bin

Eu m-am nascut in Miezul Microsoft




Statusuri 2011 nr.18:

If you wanna love me....I'm busy




Statusuri 2011 nr.19:

am vrut sa scriu ceva...pina mam gindit ce am vrut sa scriu am uitat




Statusuri 2011 nr.20:

[:x]Fetele cuminti ajung in rai...[:x]

[:>]Fetele rele...ajung unde vor ele[:P]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu