Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

DND m-am plictisit de voi !!!!




Statusuri de indiferenta nr.2:

dnd - sunt alergic la prosti din fabricatie




Statusuri de indiferenta nr.3:

DeNeDe...CaUtAtI-mA pE fAcEbOok!!!




Statusuri de indiferenta nr.4:

DND..... dak tot dati buzz k prostii dati-mi si mie hartie!!




Statusuri de indiferenta nr.5:

dnd ma cert k pixu




Statusuri de indiferenta nr.6:

Okupat!......kaut fraer de okazie!




Statusuri de indiferenta nr.7:

DND o caut pe E lodia




Statusuri de indiferenta nr.8:

dnd....imvat pisica sa latre:))




Statusuri de indiferenta nr.9:

vorba multa saracia omului




Statusuri de indiferenta nr.10:

DND,.....observ lumina dincolo de sursa!




Statusuri de indiferenta nr.11:

deci eu m-am chinuit foarte mult timp sa fiu asa linistit si tu mi-ai dat mare buzz de imi tiuie; ia vino incoa' traite-ar familia ta, vezi perversa??? in 20 de minute iti dau una totala




Statusuri de indiferenta nr.12:

INvATZ PoRKu SA zBoARE....;);):))




Statusuri de indiferenta nr.13:

spala-te pe maini inainte sa vb cu mn




Statusuri de indiferenta nr.14:

floare verde de mohor dnd ca ma omor :))




Statusuri de indiferenta nr.15:

dnd sunt cu vaca la pascut denysyk




Statusuri de indiferenta nr.16:

m-am gandit toata ziulika la sttusul asta dar oricum dk il citesti iti pierzi ziua la cat e de lung




Statusuri de indiferenta nr.17:

DND..... ka-s rau la manie;......pot sa si musk!




Statusuri de indiferenta nr.18:

nu adaug nici un status, doar spun ka il iubesc pe Alin




Statusuri de indiferenta nr.19:

DND .......ma chinui sa-mi scot gargaunii din cap si sa-i mut la pisica!




Statusuri de indiferenta nr.20:

Foaie verde de bujor mi-ai dat BUZZ!!(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu