Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

Nu Deranja...k te iau la palme :-*..dak dai un buzz!!..Dau un pumn..ca un fel de Buzz!!!




Statusuri de indiferenta nr.2:

DnD ma bat cu perna




Statusuri de indiferenta nr.3:

DnD.....ca o sa te invat sa beehay!!!




Statusuri de indiferenta nr.4:

nu te deranja sa ma deranjezi, ai grija ca daca ma deranjezi s-ar putea sa te trezeshti fara dintzi in gura, am treaba, te sfatuiesc prieteneshte...nu ma deranja caaaaa n-o sa-tzi fie bn, DnD ma cert cu pixul,DnD ma uit in oglinda sh-mi plang de mila,




Statusuri de indiferenta nr.5:

dorm ca un ingeras....dak deranjezi dai de draq..




Statusuri de indiferenta nr.6:

DND ... dak zici cv.... asta e...eshti om...dak mai zici cv.....eshti iertat.....dak mai zici iar cv.....eshti prost shi-ti dau ignore >>>> By Stanley




Statusuri de indiferenta nr.7:

DND...mi-a fugit calculatorul...:))

foaieverdesolzdepesteuiteprostulcumciteste.

Cant la capsator...DND

A friend in need it's a frienf indeed




Statusuri de indiferenta nr.8:

ce fraier.




Statusuri de indiferenta nr.9:

Nu ma deranja ca is Buszy.Is indracostit.Aho aho Nu mai stati pe DND .Vine Craciunu din nou.Busy busy todeauna pana si pe messenger se fute!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))




Statusuri de indiferenta nr.10:

Invata sa fii calm, invata sa gandesti, dak day DND, ignore o sa primesti. Invata sa fii destept shy nu te baga, ka ultimu sfarsii asa...DND!




Statusuri de indiferenta nr.11:

dorm









dorm




Statusuri de indiferenta nr.12:

nu te deranja sa ma deranjezi ca tte deranjez eu:))




Statusuri de indiferenta nr.13:

dnd caut cu degetu-n cacat




Statusuri de indiferenta nr.14:

DnD...epilez gaina pe picioare

DnD...spal proteza lu\' bunicu\'




Statusuri de indiferenta nr.15:

DND!




Statusuri de indiferenta nr.16:

dNd cu capul in nori!!!cand aterizez va anunt si pe voi;)




Statusuri de indiferenta nr.17:

nu ma deranjati ca sa nu fiti nevoiti sa va suparati ca nu va raspund!!!




Statusuri de indiferenta nr.18:

dnd......imi usuc cainele si imi plimb parul




Statusuri de indiferenta nr.19:

In trei cuvinte iti zik clar si raspicat:Do Not Disturb!!!




Statusuri de indiferenta nr.20:

Am pile la cimitir….imi reglez moartea… DND sau vrei sa o reglez shi pe-a ta !?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu