Statusuri:DND noi

Statusuri DND noi nr.1:

Bre,.... ce ai cu mine mah, de ce ma enervezi?




Statusuri DND noi nr.2:

daca dai un buzz, te omor pe lok !....

ptr. fraierii de pe toate strazile!




Statusuri DND noi nr.3:

DND,.....k nici nu mai ştiu unde mi-am pus viaţa,




Statusuri DND noi nr.4:

Izabela la calculator,....DnD,tre' s-o ignor.




Statusuri DND noi nr.5:

DND:imi numar firele de par din cap.




Statusuri DND noi nr.6:

DND:Ma bronzez la lumanare!=))




Statusuri DND noi nr.7:

foaie verde dracusor.........tu dai buzz eu dau ignor




Statusuri DND noi nr.8:

i never be alone




Statusuri DND noi nr.9:

..daca ma deranjezi te deranjez deranjandu-te cu deranjul...:D:P




Statusuri DND noi nr.10:

Brb - fac dush...nu vi si tu :D???




Statusuri DND noi nr.11:

dnd ceau




Statusuri DND noi nr.12:

Stai iobagule,.....nu ma deranja, k nu shtii cu cine ai de-a face....




Statusuri DND noi nr.13:

daca il ai in inima ta

atunci pastreaza-l

pentru ca el este cel de care te-ai indragostit

astazi dragostea mea pluteste in aer

deci fii atent

fiecare vant ce te va atinge

sa stii

ca e trimis de mine

ca sa-ti sopteasca

cat de mult te iubesc

de la mine pt Jhonny

cu multa dragoste, georgiana




Statusuri DND noi nr.14:

DND vreau sa vad care cade primu : mucu sau flegma ? :S




Statusuri DND noi nr.15:

Wow! That's a really neat answer!




Statusuri DND noi nr.16:

Foaie verde de bujor tu dai buzzz eo dau ignore




Statusuri DND noi nr.17:

DND...CA TRAZNESTE...SI EU STAU!!!




Statusuri DND noi nr.18:

Saruta-ma mai ku talent,....

Arata-mi stilul tau recent...




Statusuri DND noi nr.19:

Daca nu esti prost,nu ma deranja;

daca esti prost, ....deranjeaza-ma!




Statusuri DND noi nr.20:

Dnd ,.... daca ma deranjezi... eu te dau la maidanezi ;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu