Statusuri:DND

Statusuri DND nr.1:

DnD..ca..BrB...!




Statusuri DND nr.2:

MA DAU CU PRESU...




Statusuri DND nr.3:

hai dnd stf nu vezi ca am la status brb?




Statusuri DND nr.4:

|).|\|.|)!!!ca te sparg




Statusuri DND nr.5:

tu dai BUZZ io sparg PC iar dai BUZZ io sparg ecranu.na ! acum sa mai dai BUZZ!




Statusuri DND nr.6:

DND...imi bag ardei iute pe c*r




Statusuri DND nr.7:

am treaba.............daca ma deranjati....ignore;))




Statusuri DND nr.8:

dnd nu te deranja sa ma deranjezi




Statusuri DND nr.9:

dnd o spal pe bunika




Statusuri DND nr.10:

DND ...scz da james bound dezamorseaza o bomba shi ma foloseste ca scut...:D




Statusuri DND nr.11:

Tacerea spune multe...Ascult-o!;)




Statusuri DND nr.12:

dnd treaba putin




Statusuri DND nr.13:

DND InVaTz GaYnILe Sa CanTe RocK...=))=))




Statusuri DND nr.14:

dnd daca nu te impusc cu pistolu cu apa..ai grija ca sa-r putea sa te uzii:D:DDnd




Statusuri DND nr.15:

foaie verde....puisor,tu dai buzz io dau ignor..mah




Statusuri DND nr.16:

dnd...suny afara ma dau cu sania in conge lator




Statusuri DND nr.17:

foaie verde trei masline nu da buzz ca ma cac pe tine




Statusuri DND nr.18:

dnd vb prin telepatie cu bunicul meu de mult pierdut(nu deranja discutia):))




Statusuri DND nr.19:

Foaie verde doi arici , ingnoru'i uite aici




Statusuri DND nr.20:

da-mi Buzz daca vrei sa-ti dau ignor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu