Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

dami telefonu meu

pey il ai la ureche:)):)):)):)):)):))




Statusuri funny nr.2:

El e manelist

Cocalar si valutist

Ma calca pe nervi asa tare

Ca-l asculta pe Guta cu volumu tare




Statusuri funny nr.3:

ochii tai ca si tigaile cand te vad ma prind ci ciorile parul tau ca coada vacii cand te vad ma iau totzi dracii=))




Statusuri funny nr.4:

daca as stie sa citesc as vedea pe fruntea ta scris "idiot"




Statusuri funny nr.5:

Te iubesc si te ador,ca un pui de rata chior,si-ti trimit din departare un SICRIU si-o LUMANARE.




Statusuri funny nr.6:

Hay DnD ca sterg prafu prin deshertu Sahara.




Statusuri funny nr.7:

iubita mea cu ochii ca cacaua

cand te privesc ma topesc ca carameaua




Statusuri funny nr.8:

e misto statusul dar inchide mah gura




Statusuri funny nr.9:

Elodia cand intri dami un buzz




Statusuri funny nr.10:

Ne-am indragostit ca dracu: eu de tine tu de altul.




Statusuri funny nr.11:

beau alcool si nu's sfant,hai sa ne'o punem p camp




Statusuri funny nr.12:

Mia-am varsat urina pe aceasta tara iar parlamentu o face de cacat !!! ;)




Statusuri funny nr.13:

DND IS LA MASA NU DA BUZZ CA VOMIT




Statusuri funny nr.14:

Sobolanu pe perete arata putza la fele

Fetele in gura mare....aoleooo ce putza mare

::D;)=))




Statusuri funny nr.15:

eu nu injur eu nu fumez eu nu beau.......................ahhhhhhhh bagamiasi pula iarasi mi-a scapat tigarea in bere




Statusuri funny nr.16:

doua blonde

prima i zice celei lalte:

-auzi ca sa scriu 11 pe care unu sal pun in fata ?




Statusuri funny nr.17:

zi de zi m-am gandit cum o fi fost daca as fi avut un frate apoi am cunoscut o fata care avea un frate si m-am razgandit




Statusuri funny nr.18:

ce face o vampiroaica singura in desert?

...asteapta sa-i vina ciclul




Statusuri funny nr.19:

mi ase rupe cum i se rupe lu basescu de tara




Statusuri funny nr.20:

am o verigheta........mia dato o grenada:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu