Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Sunt las,…

Cand stiu k nepasarea mea te doare;

Stiu k-ai fii preferat sa fug din viatza ta,

Si nu sa-tzi spun cand plangi,….k-afara-i soare…




Statusuri in versuri nr.2:

Grozav,Andrada e cea mai proasta fata ,nu e deloc isteata dar ei nici macar nu-i pasa!




Statusuri in versuri nr.3:

rekunosk,.....ai talent;

m-ai bagat in faliment!




Statusuri in versuri nr.4:

De eri a inceput sa cada,

Cate-un fulg mititel,

Dar cand am vazut ca-s draci,

Am intrat in casa,

Am luat o matura,

Am esit afara,

Si am inceput sa-i bat,,...

Ca pe niste tanci...:))




Statusuri in versuri nr.5:

Esti taina dorului ce vine

Esti roua diminetii

Esti fata care nu se vinde

Tu esti mireasma vetii.



Prodan Constantin.




Statusuri in versuri nr.6:

nu uita ca in departare ..te asteapta un suflet bland...si o inima ce bate..pt tn oricand




Statusuri in versuri nr.7:

Iubire , iubire

Sji atata daruire...

Hai mai da-o'n aia a ta...

Ca nu mai am cui o da =))




Statusuri in versuri nr.8:

un cantec care astazi sa-l auzim: hai universitatea, hai craiova, tu campioana unei mari iubiri




Statusuri in versuri nr.9:

Stiu k' viitorul e-n fiecare zii de maine,

Si trag de mine insumi k' de-un caine,

Sa fiu si eu in rand cu alta lume,

Sa am ,,o paine'' !




Statusuri in versuri nr.10:

iubeam s yo

un puishor

ce de mine n-avea dor




Statusuri in versuri nr.11:

Nimeni nu vrea sa spuna nici in rau nici in gluma faptul ca uneori nu mai gasesti scapare cand se aduna chestii care te marcheaza si pana la urma ii tragi dupa tine pe toti care iti intind o mana




Statusuri in versuri nr.12:

ew te iubesk[:X] sper k ai inteles,fiecare rasarith imi spune k te doresk,k viata nu are rost fara iubire, nu se stinge,nu se-neaka,sa afle lumea ke nu jtie:-)



BY BL0NDA:x




Statusuri in versuri nr.13:

Sonmoroase profesoare,

Pe la clase se aduuna,

Se ascund dupa catedra

Noapte buna...!!!!





Si elevii toti suspina,

Catalogul negru tace,

Chiar si creta de pe tabla...

Somu-si face.





Iese un elev la tabla,

Printre cifre sa se-ncurce,

Fie-ti zecele aproape,

Lasa proful sa se culce...





Peste-a fizicii probleme,

Elevul sterge tabla luna...

Totu-i vis si armonie,

Cand se suna....))




Statusuri in versuri nr.14:

vai ce glume aveti in voi mhaa




Statusuri in versuri nr.15:

foaie verde ac de brad, .....din picioare prostii cad

=)) =)) =))




Statusuri in versuri nr.16:

nu iubi cand esty eleva ca iubirea-i neatenta si ramai si corigenta si apoi si repetenta:X:X:X




Statusuri in versuri nr.17:

kk maka e-e criza asta, e-e fara bani n-ai ce sa faci, ne mutam in copaci.




Statusuri in versuri nr.18:

Mi-e GOL si sufletul si buzunarul,.....

Ma simt asa usorrrrr......

Ca pot sa zbor !




Statusuri in versuri nr.19:

sh te mintzi singura k a trecut..sh incerci sa uitzi tot ce'a fakt...kiar dak nu potzi tu tot ii faci pe altzii sa creada k el pt tn nu mai are rost...




Statusuri in versuri nr.20:

uita numele lui, uita de el, uita amintirile petrecute, uita cand te facea sa razi; adu-ti aminte ca te facea geloasa si mincinoasa cand era impreuna cu prietena ta si adu-ti aminte cand teatru juca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu