Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

Azi esti maine nu esti...Asha` k ai face mai bne....chiar acuma sa te duci la pers` ubitha` shi sa ii spui adevarul...CREDE`ma merta;)




Statusuri noi 2011 nr.2:

Seduce my mind .. & iu can have my body !




Statusuri noi 2011 nr.3:

DrAgUtZa Kt S tE fAc Sa Te UiTi De DoUa Ori, DuLcE sUfIcIeNt De MuLT, pUtIn NeBuNa DaR nIcI sAlBaTiCa, GeNuL dE fAtA cArE tE fAcE sA zAmBeStI...




Statusuri noi 2011 nr.4:

Cu tine vrea o zi, Cu mine o viatza, Eu ii sunt iubita tu ramai o zdreamtza:X:X:X




Statusuri noi 2011 nr.5:

Daca nu ar exista femeile ce rost ar mai avea banii?? :-/




Statusuri noi 2011 nr.6:

cand ma uit la mine ma critic... dar cand ma compar cu altii... ma admir [krina_10**]




Statusuri noi 2011 nr.7:

ce ai naibii sunt bairtzi astia...toti te roaga cu banane dar cu portocale niciunul............




Statusuri noi 2011 nr.8:

am nevoie de o secunda sa itzi stric dimineatza

shi de doua sa itzi iei viatza;););)




Statusuri noi 2011 nr.9:

e imposibil ca imposibilitatea sa fie atat de imposibila incat imposibilitatea de devina posibilitatea din imposibil




Statusuri noi 2011 nr.10:

BA ASTA E STATUS?!?




Statusuri noi 2011 nr.11:

In lumea asta exista 2 tipuri de persoane: EU si persoanele care vor sa fie ca mine :))




Statusuri noi 2011 nr.12:

? ?d????.b ?D??j?M? YU?j - ? ???? ?? ??}SD ??s@?? ?:?? Wd?? ?k?? ?G ?u?3?>? D?? .? ?3 ?>? ~O?




Statusuri noi 2011 nr.13:

Minti cu atata usurinta,....de park-ai absolvit IATC-ul ...




Statusuri noi 2011 nr.14:

Ea: M-am hotarat,....mi-e greu,....dar plec din viatza ta!

El: O clipa,....sa itzi intind covorul roshu,....FOSTA MEA!




Statusuri noi 2011 nr.15:

buzau




Statusuri noi 2011 nr.16:

n-am chef de voi,....poa' nici de mine,...k mi-i o leneeeeee...




Statusuri noi 2011 nr.17:

i love you more and more every day




Statusuri noi 2011 nr.18:

Erai odata aerul pe care-l respiram;.....acum ma sufok!




Statusuri noi 2011 nr.19:

IMi asum fiecare cuvant pe care'l spun.....[:-*:x:x]Am vo0rbele murdare' nu' le curata nici' un sapun......[:-*:-X:-*]Esti nebuun Daca ai impresia\' ca'mi faci vreun rau'!!![:-*:-X:-x]Ro0stindu'mi Numele Il faci Uitat pe al' Tau!!!;);D




Statusuri noi 2011 nr.20:

teLOVEsc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu