Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Profa: - Care este varianta scurta a Scrisorii a III-a?

Bula: - "Tu esti Mircea?

-NU!''’’




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Ma manank' palma stanga;.....de-ash avea bani sa v-ajunga!

(k' eu am destuuuuuiiiiii .....de putzini!)




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

dnd...dau gainile cu ruj




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

hei tu,....da..tu..chiar tu..............................................................................hai lasa=))




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Te salut din interes,...... la inima n-ai

acces!




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

Te iubesc mah prostule:-*




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

N-am terminat tema,

Asta-i dilema: CAND?

Nu-mi ajunge timpul nici sa m-aranjez,

K’ ies la ,,un suk’’

Shi vreau sa shokezzz!




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

Viatza e de-asa natura, cand gresesti, tzi-o iei in gura!




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

:):)>:)>:)>:)>:):)>:)>:)>:)>:):):)>:)

:)>:)>:):)>:)>:)>:)>:):):)>:)

:):)>:):):)




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Daca esti prea fericit alaturi de cineva "INDOIESTE-TE DE EL "...




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

sit-on my face-book tot una e




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

smecherie




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

Shmeker vreau mereu sa fyu,

Sa trayesk asha kum shtyu

Ku fete de barosany,

S-arunce-n myne ku bany...!




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

asa, si?:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

~~~~ unii oamenii spun asa : '' ai bani hai la bere > n-ai bani du-te vere !!~




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Nu'sz din zahar si dulceatza ci din angeli si gheatza !!!!!!;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

!``Nu Te PlAnGe Ca Te-Am InSeLaT``,,BuCuRa-Te Ca Te-Am CoMpArAt:x`:x:X:X:D ```:-*PwP eL```




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

niciodata plina de mine intotdeauna satula de voi dujmaniiiiii imi bat la geam nu-ai aud.............am termopan




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

...mi-as scoate minte-n in frig sa se aeriseasca,... da mi-e k ingheata ... si poate mai am nevoie de ea =]

(By YoFromRO)




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Deranjeaza-ma tu sa vezi cum iti canta dracii live !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu